Kleenex to najbardziej rozpoznawalna marka artykułów higienicznych na świecie. Istnieje od 1924 r. W Polsce, we współpracy ze sklepami Tesco, zadebiutowała produktem z kategorii dotychczas nieznanej mieszkańcom kraju nad Wisłą - nawilżanym papierem toaletowym Kleenex Moist.
-Postanowiliśmy zaskoczyć naszych konsumentów czymś niezwykłym. Dlatego zaproponowaliśmy im produkt premium, który wzbudza zainteresowanie i przyciąga uwagę.- tłumaczy Marcin Dmowski, Szef Marketingu Kimberly-Clark.
W Polsce kluczową marką dla Kimberly-Clark pozostaje Velvet rozpoznawalny przez 95% konsumentów.
-Proponujemy Polakom zupełnie nowe podejście do higieny - produkty Velvet i Kleenex uzupełniają się wzajemnie, zapewniając większe poczucie świeżości i czystości. - tłumaczy Marcin Dmowski.
Po raz pierwszy na sklepowych półkach nawilżany papier toaletowy zadebiutował w latach 70. XX wieku w Niemczech i Szwajcarii pod marką Hakle. Wynalazcą technologii jego produkcji jest Kimberly-Clark. Ideą było zapewnienie czystości i poczucia świeżości porównywalnego z użyciem bidetu jednak w znacznie wygodniejszej formie.
Nawilżany papier toaletowy Kleenex Moist jest dostępny w opakowaniach zawierających 42 listki. Pod innymi markami jest obecny m.in. na brytyjskim, niemieckim, włoskim i hiszpańskim rynku.
Kleenex poszerzył portfolio Kimberly-Clark w Polsce, na które do tej pory składały się marki: Velvet i Huggies.
tagi: Kimberly Clark ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...