Specjalne dwupaki Pepsi dostępne są w popularnych sieciach hipermarketów.
Do dwóch butelek Pepsi dołączono, popularną na całym świecie, zabawkę logiczną w postaci kostki. Każdy jej bok składa się z dziewięciu kwadratów. Przekręcając wokół osi poszczególne części kostki, składającej się z 26 sześcianów, możemy ułożyć aż sześć różnych logo marek, znajdujących się w portfolio Pepsi: Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Light, Mirinda, 7UP, Schweppes.
Sugerowana cena dwupaku z kostką to 7,99 zł.
Producent: Pepsi Cola General Bootlers Poland
tagi: Pepsi ,
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...