heat&eat marki d'aucy to pierwsza na polskim rynku spożywczym linia ugotowanych warzyw mrożonych. Obejmuje ona brokuły, kalafior, bukiet warzyw oraz fasolę płaskostrąkową. Produkty te można jeść natychmiast po rozmrożeniu, na zimno lub na ciepło. Ponieważ nowe heat&eat od d'aucy nie wymagają gotowania skracają czas przygotowania posiłków i pozwalają uniknąć nieprzyjemnych zapachów towarzyszących chociażby przyrządzaniu kalafiora. Dodatkową zaletą warzyw heat&eat jest ich unikalne opakowanie z perforacją, która zapewnia wygodne i szybkie otwarcie torebki.
„Wszystkie produkty heat&eat są nie tylko wygodne w użyciu dzięki zastosowaniu innowacyjnego systemu produkcji i unikalnego opakowania, ale także całkowicie naturalne" mówi Monika Faliszek, Marketing Manager d'aucy Polska. Brokuły heat&eat są naturalnie bogate w witaminę C, Fasola płaskostrąkowa heat&eat w białko roślinne, a Kalafior heat&eat we wzmacniające odporność pierwiastki, m.in. sód, potas, żelazo. heat&eat, podobnie jak i pozostałe produkty d'aucy, mają więcej witamin, minerałów i wartości odżywczych niż długo przechowywane w domu warzywa kupione na targu lub zebrane w przydomowym ogródku. „Najwyższą jakość heat&eat gwarantuje specjalny proces gotowania, któremu poddawane są świeżo zebrane z pola jarzyny oraz nowoczesna technologia mrożenia szokowego. Istotny jest także staranny dobór warzyw używanych przez nas do produkcji mrożonek. Zdecydowana większość z nich pochodzi z upraw polskich rolników bezpośrednio kontrolowanych przez działy jakości d'aucy Polska" dodaje Monika Faliszek.
heat&eat od d'aucy łatwo odnajdziemy w sklepie dzięki żywej, amarantowej kolorystyce opakowania. Znajdujące się na torebkach piktogramy oraz przepisy kulinarne informują
o możliwych sposobach przygotowania warzyw. Projekty graficzne opakowań zostały wykonane przez agencję reklamową Schultz. Wprowadzenie produktu na rynek wspierać będą: trwająca kampania reklamowa w prasie handlowej, planowane działania w prasie konsumenckiej i telewizji organizowane przez dział marketingu d'aucy Polska wraz z agencją Schultz oraz działania PR, za które odpowiada Effective Public Relations.
Mrożonki heat&eat dostępne są w sklepach spożywczych na terenie kraju od lutego 2009 roku, w cenie od ok. 3 zł brutto.
Producent: d'aucy Polska Sp. z o.o.
Informacje o d'aucy Polska Sp. z o.o.
Firma d'aucy Polska Sp. z o.o. łączy w sobie dwudziestoletnie doświadczenie Globus Polska w produkcji i sprzedaży mrożonek z sięgającym lat 60. XX wieku doświadczeniem grupy CECAB - producenta marki nr 1 na francuskim rynku warzyw w puszkach. Grupa CECAB zatrudnia 6000 pracowników. Swoją działalność koncentruje na pięciu obszarach biznesowych: rolnictwie, produkcji artykułów mrożonych i w puszkach, mięsa wieprzowego i drobiu oraz jaj i produktów jajecznych. Firma d'aucy Polska zatrudnia ok. 500 pracowników i posiada cztery nowoczesne zakłady produkcyjne w Lipnie, Adamowie, Dąbrowie Chełmińskiej oraz Ełku. Wyroby firmy sprzedawane są na polskim rynku detalicznym pod marką d'aucy. Jej portfolio w Polsce obejmuje 7 kategorii mrożonych warzyw i owoców, w tym innowacyjne heat&eat oraz fit mix, a także 4 grupy produktów w puszkach, w tym d'aucy KIDS oraz francuskie smaki, m.in. fasolkę szparagową extra fine. Wysoką jakość artykułów potwierdzają międzynarodowe certyfikaty HACCP, ISO 9001:2000 oraz British Retail Consortium Global Standard-Food.
tagi: daucy ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....