Główne hasło rozpoczynającej się kampanii reklamowej to: „Pomidory dojrzałe w słońcu Południa". Jej celem jest budowa świadomości kategorii pomidorowej marki Podravka oraz edukacja konsumentów w kwestii wykorzystania szerokiej gamy naturalnych produktów pomidorowych, innych niż koncentrat. Podravka prezentuje różnorodne możliwości wykorzystania swoich pomidorów krojonych oraz pomidorów całych bez skórki w łatwych przepisach na dnia smaczne i zdrowe. Cel edukacyjny podkreśla druga część hasła: „Szybki i wartościowy obiad? Teraz to możliwe!".
Kampania obejmie prasę oraz Internet i potrwa od początku lutego do końca kwietnia. Reklamy prasowe w formacie ½ strony pojawią się w magazynach kobiecych, zdrowotnych i kulinarnych ze średniej i wyższej półki - m.in. Twój Styl, Samo Zdrowie, Kuchnia. Kampania internetowa obejmie działy kulinarne portali Onet.pl i Gazeta.pl oraz portale zgrupowane w pakiecie „Ona na obcasach" dotyczące zdrowia, urody, rodziny i kulinariów. Grupa docelowa na podstawie której zostały dobrane media, to kobiety w wieku od 25 do 49 lat, posiadające średnie i wyższe wykształcenie, mieszkające w miastach powyżej 200 tysięcy mieszkańców.
Za kreację kampanii odpowiada Agencja Reklamowa Graf. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom. Działania PR dla produktów pomidorowych marki Podravka prowadzi Effective Public Relations.
Pomidory całe bez skórki to nowy produkt firmy Podravka, pierwszy w puszce. Dołączył on do linii Przecierów pomidorowych i 4 wariantów Pomidorów krojonych (z dodatkami lub bez) oferowanych w kartonikach Tetra Pak. Pomidory krojone firmy Podravka zostały wyróżnione przez detalistów nagrodą Perła Roku FMCG 2008. Produkty dostępne są w sklepach spożywczych oraz super i hipermarketach w całej Polsce. Pomidory całe bez skórki w puszce kosztują 2,50 zł brutto, Przeciery pomidorowe 2,49 zł, a różne warianty Pomidorów krojonych 3,49 zł brutto.
Producent: Podravka
tagi: Podravka ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....