Dlatego marka WINIARY stworzyła SmakoMyk - zupełnie nową kategorię przypraw, która łączy w sobie zalety soli oraz przyprawy uniwersalnej. Podobnie jak sól - SmakoMyk ma bardzo szerokie zastosowanie, a doprawiać nim można wszystkie potrawy, także te nie wymagające gotowania. Jednocześnie, SmakoMyk pozwala uzyskać poziom przyprawienia podobny do tego, jaki daje przyprawa uniwersalna, z tą jednak różnicą, że nie nadaje on smaku warzywnego, a jego działanie polega na wydobywaniu prawdziwego smaku potraw. SmakoMyk dedykowany jest przede wszystkim do drugich dań, a także do przekąsek i sałatek. Doskonale sprawdza się podczas gotowania, jak również do doprawiania potraw bezpośrednio na stole, w trakcie ich spożywania.
Wyjątkowo atrakcyjna cena produktu oraz jego kuszące opakowanie z pewnością zainteresują konsumentów, którzy poszukują właściwego smaku potraw. Wprowadzenie produktu wspiera atrakcyjny zestaw promocyjny zawierający SmakoMyk 400g oraz posypywaczkę. Dodatkowo, zestaw zawiera ilustrowaną broszurkę z przepisami na 10 pysznych dań z wykorzystaniem nowej przyprawy. Promocja nie tylko kusi ciekawym i przydatnym upominkiem, ale też wyjaśnia konsumentom jak używać SmakoMyka. Możliwość ponownego napełniania posypywaczki z pewnością zachęca do powtórnego zakupu tej nowości.
Nowy produkt będzie wpierany kampanią telewizyjną.
Sugerowana cena produktu o pojemności 180g i 400g to odpowiednio ok. 1,64 PLN i 2,99 PLN.
Producent: Nestle Polska (Winiary)
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...