Teraz NESCAFE Classic dostępna jest w limitowanej edycji z niepowtarzalną puszką w stylu retro, na której umieszczone zostały oryginalne plakaty pochodzące z lat 40-tych, 50-tych i 60-tych XX wieku. Plakaty promujące tę kawę zmieniały się wraz z modą i nowymi trendami, jednak jej smak i aromat pozostał niezmiennie doskonały.
Nestlé zaprasza także do obejrzenia całej kolekcji historycznych plakatów NESCAFÉ umieszczonych na stronie http://www.nescafe.pl/.
Projekt puszki z plakatami przygotowała agencja ArtGraph.
Oferta dostępna jest w sieciach handlowych do końca marca. Sugerowana cena zestawu NESCAFE Classic 200g z puszką w stylu retro to ok. 17 zł.
tagi: Nestle ,
W maju br. liczba wniosków dotyczących zamknięcia...
Marka HELIO została uhonorowana prestiżowym Laurem Konsumenta...
W maju we wszystkich analizowanych typach sklepów ruch był...
Przedsiębiorcy apelują o doprecyzowanie przepisów...
Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania...
Uderza ona w krajową branżę transportową...
Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...