Teraz NESCAFE Classic dostępna jest w limitowanej edycji z niepowtarzalną puszką w stylu retro, na której umieszczone zostały oryginalne plakaty pochodzące z lat 40-tych, 50-tych i 60-tych XX wieku. Plakaty promujące tę kawę zmieniały się wraz z modą i nowymi trendami, jednak jej smak i aromat pozostał niezmiennie doskonały.
Nestlé zaprasza także do obejrzenia całej kolekcji historycznych plakatów NESCAFÉ umieszczonych na stronie http://www.nescafe.pl/.
Projekt puszki z plakatami przygotowała agencja ArtGraph.
Oferta dostępna jest w sieciach handlowych do końca marca. Sugerowana cena zestawu NESCAFE Classic 200g z puszką w stylu retro to ok. 17 zł.
tagi: Nestle ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...