Kakao NESQUIK to dziecięcy przysmak, który dzięki swej recepturze (m.in. zwiększonej zawartość wapnia i magnezu, a także zawartym w produkcie witaminom) dobrze wpisuje się w prawidłowo zbilansowaną dietę dziecka. Kolorowe opakowanie ze znaną i lubianą postacią królika NESQUIK to kolejna zachęta do spróbowania pysznego napoju.
Atrakcyjny, żółty bidon z wizerunkiem szalejącego na rowerze królika NESQUIK doskonale nadaje się do przewożenia zimnego napoju, który dostarczy energii podczas chwili przerwy w wyprawie.
Po rowerowej wycieczce, Nestlé proponuje najmłodszym rozwiązywanie zadania, które znajduje się na tyle promocyjnych opakowań.
Opakowania kakao NESQUIK z bidonem rowerowym przygotowała agencja Artgraph.
Limitowana edycja kakao NESQUIK o wadze 600g z bidonem rowerowym gratis będzie dostępna od 1 marca br. do wyczerpania zapasów. Sugerowana cena nowej oferty to 11,20 zł.
Producent: Nestle Polska
tagi: Nestle ,
W maju we wszystkich analizowanych typach sklepów ruch był...
Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży...
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Uderza ona w krajową branżę transportową...
Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...