Kampania pod hasłem „Wejdź na pokład nagród" potrwa od 2 lutego do 29 marca i obejmie wszystkie opakowania znajdujące się w tym czasie na rynku. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wysłać SMS-a z hasłem REJS pod numer wskazany na promocyjnych opakowaniach lub na stronie internetowej www.toffifeerejs.pl. Spośród nadesłanych smsów codziennie losowane będą 72 pluszowe misie, a co tydzień rodzinny rejs po Morzu Śródziemnym.
Spoty informujące o kampanii emitowane będą w największych stacjach telewizyjnych w terminie 2-22 luty i 1-15 marca. Komunikacja akcji będzie również prowadzona za pośrednictwem strony www.toffifee.pl. W sklepach w całej Polsce znajdą się natomiast materiały POS, informujące
o promocji, którą objęte są opakowania Toffifee 125 g i 400 g. Specjalne nadruki będą także umieszczone na pudełkach pralinek.
„Marka Toffifee od lat kojarzona jest z pyszną zabawą w rodzinnym gronie. Nasza najnowsza kampania nawiązuje do klimatu dalekiej żeglugi, w którą najlepiej wybrać się z najbliższymi.
W konkursie do wygrania są atrakcyjne nagrody w postaci zagranicznych rejsów, na które zwycięzcy mogą pojechać całą rodziną. Akcja bardzo dobrze wpisuje się w strategię marki Toffifee, która nieodłącznie wiąże się ze wspólnym, aktywnym spędzaniem czasu z rodziną. - powiedziała Urszula Cwalina, Senior Brand Manager marki Toffifee.
Producent: Storck Polska
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...