Kampania pod hasłem „Wejdź na pokład nagród" potrwa od 2 lutego do 29 marca i obejmie wszystkie opakowania znajdujące się w tym czasie na rynku. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wysłać SMS-a z hasłem REJS pod numer wskazany na promocyjnych opakowaniach lub na stronie internetowej www.toffifeerejs.pl. Spośród nadesłanych smsów codziennie losowane będą 72 pluszowe misie, a co tydzień rodzinny rejs po Morzu Śródziemnym.
Spoty informujące o kampanii emitowane będą w największych stacjach telewizyjnych w terminie 2-22 luty i 1-15 marca. Komunikacja akcji będzie również prowadzona za pośrednictwem strony www.toffifee.pl. W sklepach w całej Polsce znajdą się natomiast materiały POS, informujące
o promocji, którą objęte są opakowania Toffifee 125 g i 400 g. Specjalne nadruki będą także umieszczone na pudełkach pralinek.
„Marka Toffifee od lat kojarzona jest z pyszną zabawą w rodzinnym gronie. Nasza najnowsza kampania nawiązuje do klimatu dalekiej żeglugi, w którą najlepiej wybrać się z najbliższymi.
W konkursie do wygrania są atrakcyjne nagrody w postaci zagranicznych rejsów, na które zwycięzcy mogą pojechać całą rodziną. Akcja bardzo dobrze wpisuje się w strategię marki Toffifee, która nieodłącznie wiąże się ze wspólnym, aktywnym spędzaniem czasu z rodziną. - powiedziała Urszula Cwalina, Senior Brand Manager marki Toffifee.
Producent: Storck Polska
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...