Brześć promuje nową markę eksportową na targach słodyczy i przekąsek w Kolonii
Wtorek, 24 stycznia 2017
Jak co roku, firma Brześć szykuje stoisko na targi ISM w Kolonii, czyli jedną z największych i najważniejszych międzynarodowych imprez w branży słodyczy i przekąsek, która odbędzie się w dniach 29 stycznia – 1 lutego. Poprzez udział w wydarzeniu przedsiębiorstwo z Brześcia Kujawskiego liczy na nowe, obiecujące kontrakty zagraniczne oraz dalszą promocję swojej marki eksportowej.
To już 47. edycja Międzynarodowych Targów Słodyczy i Przekąsek ISM, które przyciągają co roku najważniejszych producentów słodyczy, przedstawicieli sieci handlowych oraz hurtowników z całego świata. Zgodnie z szacunkami organizatorów, w tym roku na imprezie pojawi się ok. 1600 wystawców z 65 krajów. Z perspektywy uczestników wydarzenie jest przede wszystkim okazją do promocji swojej oferty wśród obecnych i potencjalnych kontrahentów, ale również szansą na obserwację trendów i nowości w branży.
Podczas targów ISM nie zabraknie pokaźnej reprezentacji firm z Polski, wśród których pojawi się już kolejny raz Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć. Rodzinna firma z Kujaw, upatruje w targach przede wszystkim okazji do promocji swojej nowej marki eksportowej – Crispico. Pod nową marką oferowane są flagowe produkty firmy z ciasta ptysiowego: słomka ptysiowa z cukrem, z cynamonem oraz ciesząca się rosnącą popularnością słomka pełna nasion. Premiera nowego brandu miała miejsce w Dubaju, podczas prestiżowych targów słodyczy i przekąsek yummex Middle East, które odbyły się w listopadzie 2016 roku. Crispico spotkało się tam z pozytywnym odbiorem odwiedzających, firma liczy więc, że i w tym przypadku nowa marka przyciągnie uwagę potencjalnych, zagranicznych kontrahentów. – W związku ze stagnacją na rodzimym rynku słodyczy, od kilku lat koncentrujemy się na działalności eksportowej. Dotychczas produkowaliśmy słodycze głównie pod marki własne zagranicznych sieci. Dzięki Crispico chcemy zwiększyć świadomość zagranicznych konsumentów odnośnie naszych produktów oraz budować silny, międzynarodowy i rozpoznawalny brand – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor ds. handlowych w firmie Brześć.
Stoisko firmy Brześć pod numerem C039 będzie można znaleźć w hali 11.1.
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.