„Naszą ambicją jest zajęcie pozycji najbardziej innowacyjnej polskiej marki piwa
w segmencie premium" - mówi Tomasz Kanton, brand PR Manager w Kompanii Piwowarskiej. „Wyjątkowo orzeźwiający smak LECHa skłania do wyzwolenia wewnętrznej energii i szukania nowych doznań. Zdecydowaliśmy się iść w zgodzie z nowoczesnymi trendami i dostarczyć naszym konsumentom nowych wrażeń. Tym razem poprzez odświeżony wygląd opakowań".
Największa innowacja w wyglądzie opakowań LECHa dotyczy pionowego logo na puszce. To rozwiązanie rzadko spotykane dotąd w opakowaniach piw z polskiego rynku piwa. Zmiany objęły także wygląd etykiety, który uległ odświeżeniu. Nowe, zaokrąglone liternictwo w logo oraz nowa forma charakterystycznej szarfy mają na celu podkreślenie nowoczesności. W gamie kolorystycznej etykiety znalazły się różne odcienie zieleni oraz kolor srebrny - oba te elementy połączone w całość wzmocnione efektem metalicznego połysku służą wyeksponowaniu wysokiej jakości i orzeźwiającego smaku piwa. Etykiecie nadano również oryginalne tło w odcieniach zieleni charakterystycznej dla LECHa, które podkreśla nowoczesny charakter odświeżonego opakowania.
Nowe opakowania to kontynuacja zmian zapoczątkowanych w 2004 roku, które były wynikiem odświeżenia wizerunki marki (m.in. zmiana butelki na zieloną). Wykreowano wtedy wizerunek LECHa jako marki nowoczesnej i innowacyjnej, skierowanej do młodych, optymistycznych i aktywnych mężczyzn.
Odświeżona, nowoczesna linia opakowań LECHa obejmuje:
butelkę zwrotną 500 mlbutelkę bezzwrotną 330 mlbutelkę bezzwrotną 660 mlpuszkę 500 ml4-pak puszek 500 ml6-pak puszek 500 ml6-pak butelek 330 mltackę pod puszki 500 mlkarton na butelki 660 ml
Zmianie opakowań marki LECH towarzyszą materiały POS w punktach sprzedaży, działania BTL oraz silna kampania w mediach ogólnopolskich.
Producent: Kompania Piwowarska
tagi: lech ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...