Nowości

Lech jeszcze bardziej nowoczesny - Innowacyjne zmiany w opakowaniach piwa LECH Premium.

Czwartek, 12 marca 2009
Odważne, nowoczesne pionowe logo na puszce oraz szlachetny, metaliczny połysk etykiety to tylko niektóre z nowych elementów odświeżonych opakowań piwa LECH Premium. Zmiany objęły wszystkie opakowania marki, wśród nich również wielopaki i opakowania zbiorcze.

„Naszą ambicją jest zajęcie pozycji najbardziej innowacyjnej polskiej marki piwa
w segmencie premium" - mówi Tomasz Kanton, brand PR Manager w Kompanii Piwowarskiej. „Wyjątkowo orzeźwiający smak LECHa skłania do wyzwolenia wewnętrznej energii i szukania nowych doznań. Zdecydowaliśmy się iść w zgodzie z nowoczesnymi trendami i dostarczyć naszym konsumentom nowych wrażeń. Tym razem poprzez odświeżony wygląd opakowań".

 

 

Największa innowacja w wyglądzie opakowań LECHa dotyczy pionowego logo na puszce. To rozwiązanie rzadko spotykane dotąd w opakowaniach piw z polskiego rynku piwa. Zmiany objęły także wygląd etykiety, który uległ odświeżeniu. Nowe, zaokrąglone liternictwo w logo oraz nowa forma charakterystycznej szarfy mają na celu podkreślenie nowoczesności. W gamie kolorystycznej etykiety znalazły się różne odcienie zieleni oraz kolor srebrny - oba te elementy  połączone w całość wzmocnione efektem metalicznego połysku służą wyeksponowaniu wysokiej jakości i orzeźwiającego smaku piwa. Etykiecie nadano również oryginalne tło w odcieniach zieleni charakterystycznej dla LECHa, które podkreśla nowoczesny charakter odświeżonego opakowania.  

 

 

Nowe opakowania to kontynuacja zmian zapoczątkowanych w 2004 roku, które były wynikiem odświeżenia wizerunki marki (m.in. zmiana butelki na zieloną). Wykreowano wtedy wizerunek LECHa jako marki nowoczesnej i innowacyjnej, skierowanej do młodych, optymistycznych i aktywnych mężczyzn.

 

 

Odświeżona, nowoczesna linia opakowań LECHa obejmuje:

 

butelkę zwrotną 500 mlbutelkę bezzwrotną 330 mlbutelkę bezzwrotną 660 mlpuszkę 500 ml4-pak puszek 500 ml6-pak puszek 500 ml6-pak butelek 330 mltackę pod puszki 500 mlkarton na butelki 660 ml

 

 

Zmianie opakowań marki LECH towarzyszą materiały POS w punktach sprzedaży, działania BTL oraz silna kampania w mediach ogólnopolskich.

 

Producent: Kompania Piwowarska

 

tagi: lech ,