Elegancka, kobieca butelka nowego Karmi Black, w kształcie znanym już wielbicielkom tego produktu, dzięki użytym na opakowaniu kolorom podkreśla aksamitny karmelowy smak klasycznego ciemnego piwa.
Trwająca właśnie najnowsza kampania reklamowa Karmi Black utrzymana w charakterystycznej dla Karmi czarno - białej tonacji jest wsparciem dla nowego Karmi Black. Wykorzystany spot reklamowy pokazuje dzień z życia bliskich znajomych spędzających wspólnie przyjemne i wyjątkowe chwile, których smak dopełnia lekkie, alkoholowe Karmi Black.
„W pierwszej odsłonie nowe Karmi Black pojawiło się w typowym dla piw alkoholowych opakowaniu - puszce 0,5 l. Kolejnym krokiem było wprowadzenie na rynek bezzwrotnej butelki 0,4l, która dodatkowo podkreśla subtelny charakter Karmi Black, o wyważonej zawartości alkoholu. Transparentne, jasne szkło, z którego wykonano butelkę podkreśla intensywną ciemnobrązową barwę piwa. Teraz wielbicielki marki mogą delektować się smakiem Karmi Black, zamkniętym nie tylko w eleganckiej puszce, ale także w szykownej, zgrabnej butelce."- mówi Joanna Dmochowska, Brand Manager marki Karmi.
„W najnowszej kampanii marki pokazujemy, że alkoholowe Karmi Black jest doskonałym dopełnieniem nie tylko kobiecych spotkań w gronie najbliższych osób. Mamy nadzieję, że dzięki Karmi Black takie chwile będą ‘Inne niż wszystkie'" - dodaje Joanna Dmochowska.
W ramach trwającej kampanii wykorzystano 30 - sekundowy spot reklamowy Karmi Black, emitowany na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: TVN i Polsat.
Autorem kreacji spotu telewizyjnego jest Red8 Communications.
Producent: Carlsberg Polska
tagi: Karmi Black ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...