Nowości

NOWE KARMI BLACK W SZYKOWNEJ, TRANSPARENTNEJ BUTELCE

Czwartek, 12 marca 2009
Karmi Black z portfolio Carlsberg Polska, dotychczas dostępne w puszcze 0,5 l , pojawiło się na rynku w  nowej odsłonie - transparentnej butelce o harmonijnym kształcie, o pojemności 0,4l. Butelka tego unikalnego w smaku, ciemnego piwa, o 4-procentowej zawartości alkoholu ubrana jest w swoje tradycyjne już barwy - złoto, biel i brąz. Pojawienie się na rynku najnowszego produktu z rodziny Karmi wsparte zostało rozpoczynającą się właśnie wizerunkową kampanią reklamową.

Elegancka, kobieca butelka nowego Karmi Black, w kształcie znanym już wielbicielkom tego produktu, dzięki użytym na opakowaniu kolorom podkreśla aksamitny karmelowy smak klasycznego ciemnego piwa.

 

Trwająca właśnie najnowsza kampania reklamowa Karmi Black utrzymana w charakterystycznej dla Karmi czarno - białej tonacji jest wsparciem dla nowego Karmi Black. Wykorzystany spot reklamowy pokazuje dzień z życia bliskich znajomych spędzających wspólnie przyjemne i wyjątkowe chwile, których smak dopełnia lekkie, alkoholowe Karmi Black.

 

„W pierwszej odsłonie nowe Karmi Black pojawiło się w typowym dla piw alkoholowych opakowaniu - puszce 0,5 l. Kolejnym krokiem było wprowadzenie na rynek bezzwrotnej butelki 0,4l, która dodatkowo podkreśla subtelny charakter Karmi Black, o wyważonej zawartości alkoholu. Transparentne, jasne szkło, z którego  wykonano butelkę podkreśla intensywną ciemnobrązową barwę piwa. Teraz wielbicielki marki mogą delektować się smakiem Karmi Black, zamkniętym nie tylko w eleganckiej puszce, ale także w szykownej, zgrabnej butelce."- mówi Joanna Dmochowska, Brand Manager marki Karmi.

„W najnowszej kampanii marki pokazujemy, że alkoholowe Karmi Black jest doskonałym dopełnieniem  nie tylko kobiecych spotkań w gronie najbliższych osób. Mamy nadzieję, że dzięki Karmi Black takie chwile będą ‘Inne niż wszystkie'" - dodaje Joanna Dmochowska.

 

W ramach trwającej kampanii wykorzystano 30 - sekundowy spot reklamowy Karmi Black, emitowany na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: TVN i Polsat.

 

Autorem kreacji spotu telewizyjnego jest Red8 Communications.

 

Producent: Carlsberg Polska

tagi: Karmi Black ,