Nowe butelki burbonów Wild Turkey jeszcze lepiej odzwierciedlają najważniejsze wartości tej kultowej, amerykańskiej marki. Podkreślą też ogromną rolę klanu Russellów w stworzeniu legendarnego alkoholu z charakterystycznym wizerunkiem dumnego, dzikiego indyka.
Wild Turkey to prawdziwy burbon z amerykańskiego stanu Kentucky. Od ponad 150 lat powstaje w destylarni założonej w 1869 roku przez rodzinę Ripy, na wzgórzach zwanych Wild Turkey Hills w Lawrenceburgu. Receptury od ponad 60 lat strzeże legendarny master distiller Jimmy Russell wraz ze swoim synem, Eddiem. Aby uczcić i podkreślić ich rolę w produkcji tego legendarnego alkoholu, marka zmienia wygląd swoich butelek. Wielokrotnie nagradzany alkohol nie ulega jednak zmianom - marka pozostaje przy tradycyjnej recepturze i stosowanych od lat metodach produkcji.
Chcieliśmy, aby nowe opakowanie wyrażało ciężką pracę, kunszt i serce włożone w stworzenie Wild Turkey. Mój ojciec i ja tworzymy whisky w ten sam sposób od ponad 60 lat. Od ręcznego wybierania ziaren aż do butelkowania, wraz ze wszystkim co dzieje się pomiędzy, upewniamy się, że nasz produkt na każdym etapie jest tworzony we właściwy sposób. Jesteśmy dumni z naszego burbonu i cieszymy się, że opakowanie pokazuje tę dumę - powiedział Eddie Russel, master distiller marki Wild Turkey.
Od teraz opakowania poszczególnych wariantów będą posiadać wspólne elementy, które ujednolicą linię Wild Turkey. Charakterystyczna opaska na szyjce butelki utrzymana w głębokich, intensywnych kolorach, wskaże wyraźnie rodzaj alkoholu znajdującego się w środku. Złoty napis „Crafted with Conviction” (ang. „uwarzono z przekonaniem”) podkreśla tradycyjne metody wyrobu tego burbonu i jego rodzinny charakter, podtrzymywany przez klan Russelów. Butelka zyskała też nowe grawery z nazwą marki i hasłem „Bold. Genuine. True.” (ang. „odważny, prawdziwy, autentyczny”), podkreślającym najważniejsze cechy Wild Turkey, którym marka i jej twórcy są wierni od lat. Najwidoczniejsze zmiany dotknęły etykiet Wild Turkey. Od teraz widnieje na nich zupełnie nowy, wierniej odwzorowany bohater marki – dziki indyk. Jego wykonaniem zajęła się profesjonalna artystka Julie Rhodes, specjalizująca się w naturalistycznych rysunkach zwierząt. Blisko współpracując z organizacją National Wild Turkey Federation, zajmującą się ochroną dzikiego indyka, Julie postarała się, aby jej projekt był możliwie jak najbardziej realistyczny. Rezultatem jest niezwykle wierny wizerunek dumnego i odważnego indyka, który idealnie oddaje charakter wyjątkowego burbonu Wild Turkey.
Nowy wygląd opakowań marki podkreśla również niedawny awans Eddiego Russella na stanowisko master distillera. Nowe opakowanie jednoznacznie informuje konsumentów, że Wild Turkey Bourbon (pierwotnie znany jako Wild Turkey 81) to właśnie jego dzieło - podpis Eddiego widnieje w centralnym miejscu butelki. Jednocześnie, podpis Jimmy’ego Russella jest wyeksponowany na butelce Wild Turkey 101, którego jest twórcą.
Nowe opakowania będą wprowadzane sukcesywnie od grudnia 2016 r. dla Wild Turkey Bourbon (wcześniej obecny na rynku pod nazwą Wild Turkey 81) oraz Wild Turkey 101. W 2017 r. zmieni się również opakowanie Wild Turkey Rare Breed, wyjątkowego burbonu tej legendarnej marki, który pojawił się na rynku w tym roku.