Woda dla prawdziwych Bystrzach od Nestlé Pure Life!
Piątek, 16 grudnia 2016
Z myślą o dzieciach w wieku od 7 do 12 lat Nestlé Waters wprowadza na rynek nowość: wodę Nestlé Pure Life – „Bystrzacha” o pojemności 0,5 l. W swojej kampanii marka ponownie kładzie szczególny nacisk na edukację i pomoc dzieciom oraz rodzicom w zrozumieniu korzyści płynących ze zdrowego nawodnienia.
Dotychczas, oferta produktów Nestlé Waters przeznaczonych dla najmłodszych dzieci i ich rodzin obejmowała butelki o pojemności 330 ml. Starsze dzieci potrzebują jednak większej ilości dziennej dawki wody, dlatego specjalnie dla nich, marka Nestlé Pure Life przygotowała poręczne butelki niegazowanej wody źródlanej o pojemności 500 ml z wygodnym, sportowym korkiem.
Oprócz nowego formatu butelki wody, elementem, który wyróżnia nowy produkt jest specjalne miejsce na etykiecie, w którym dzieci mogą wpisać swoje imię lub „ksywkę”. Etykiety występują w trzech różnych wzorach kolorystycznych: „Kosmiczna Gwiazda”, „Arcymistrzunio” i „Bystrzacha”, ale wszystkie mają ten sam kod kreskowy. W każdej zgrzewce znajduje się miks trzech etykiet. Dodatkowo, na zgrzewkach znajduje się zagadka w postaci labiryntu, z którą poradzi sobie każdy bystrzak. Wszystkie działania wpisują się w strategię marki, która przywiązuje szczególną wagę do edukacji rodzin, przede wszystkim w zakresie prawidłowego i regularnego picia wody, co wpływa na kształtowanie odpowiednich nawyków i zdrowego trybu życia.
- Wiemy jak dużą rolę w rozwoju dzieci odgrywa regularne picie wody. Chcąc je do tego zachęcić przygotowaliśmy specjalną linię butelek. Wierzymy, że możliwość wyboru etykiety oraz podpisania butelki własnym imieniem sprawi, że dzieci będą chętniej sięgały po wodę również zimą – mówi Zbigniew Danilewski, Kierownik Marki Nestlé Pure Life.
Głównym założeniem działań marki jest wsparcie sprzedaży wchodzącego na rynek nowego formatu wody Nestlé Pure Life „Bystrzacha” oraz promowanie zdrowego nawyku picia wody w okresie zimowym. Wielokanałowa kampania komunikowana jest poprzez opakowania butelek i zgrzewek, działania PR oraz materiały POS.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.