Mlecznobiały napis „Arla" na tle soczystej zieleni łąki zwieńcza żółty, polny kwiat. Całość nawiązuje do ogólnoświatowego motta koncernu: Closer to Nature czyli Bliżej Natury.
Hans Christensen, Prezes Arla Foods w Polsce mówi: „Nowy logotyp odzwierciedla filozofię naszej firmy. Od początku swego istnienia Arla czerpie z przyrody to co najcenniejsze, traktując jednocześnie środowisko naturalne z dbałością i szacunkiem. Nasze produkty zawdzięczają pełny, intensywny smak i wysokie walory odżywcze składnikom najwyższej jakości. Taką właśnie żywność pragniemy zapewnić konsumentom na całym świecie a dążenie to symbolizuje nasze nowe logo."
Bliżej Natury ...
Natura to zgodnie z globalną filozofią firmy pierwszy etap, w którym zaczyna się podróż do konsumenta.
Podstawowym składnikiem produktów Arla Foods jest krowie mleko. Pochodzi ono z farm działających w oparciu o wysokie standardy, wyznaczane przez koncern. Wszystkie gospodarstwa otaczają zwierzęta odpowiednią opieką oraz starają się ograniczać negatywny wpływ na środowisko.
Na całym świecie Arla Foods w swoich produktach konsekwentnie wykorzystuje najwyższej jakości krowie mleko
oraz składniki pochodzenia naturalnego. Tam, gdzie to tylko możliwe, stosuje wyłącznie naturalne barwniki i aromaty, ograniczając użycie konserwantów.
Wybór produktów Arla Foods to zarazem gwarancja dla konsumenta, że zostały one wyprodukowane w sposób bezpieczny, odpowiedzialny i z poszanowaniem natury. Motto koncernu „Bliżej Natury" oznacza aktywne i pro-ekologiczne zaangażowanie w kluczowych dla firmy obszarach, jakimi są produkcja, pakowanie i dystrybucja.
W procesie pakowania i dystrybucji ważna jest bowiem redukcja negatywnego wpływu na środowisko naturalne. W tym celu Arla stosuje głównie surowce podlegające recyklingowi a także optymalizuje opakowania w celu redukcji ilości odpadów.
Poczynając od etapu produkcji mleka na farmach, aż po finalną fazę dystrybucji, Arla dba o utrzymywanie najwyższych standardów ograniczających emisję dwutlenku węgla do atmosfery oraz zużycia wody i energii.
Zbliż się do produktów Arla Foods
Konsumenci na całym świecie świadomie poszukują produktów opartych na naturalnych składnikach. Mając przed sobą ogromny wybór żywności, coraz częściej odrzucają artykuły sztucznie barwione, aromatyzowane lub wyprodukowane z genetycznie modyfikowanych składników. Z sentymentem zwracają się ku produktom smakującym „jak za dawnych, dobrych czasów", wytwarzanych z pełnych, jakościowych i wyłącznie naturalnych składników.
W odpowiedzi na te potrzeby Arla Foods już od ponad 100 lat dostarcza mleko i jego naturalne przetwory konsumentom na całym świecie. Wybierając produkty Arla Foods konsumenci otrzymują pożywne, smaczne i wartościowe produkty, których ważnym składnikiem jest naturalne mleko.
Konsumenci na całym świecie muszą mieć pewność, że jeżeli szukają najbardziej naturalnych produktów - Arla to idealny wybór.
tagi: Arla Foods , Arla logo ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...