Advertisement

Nieskategoryzowane

Prawdopodobnie najlepszy serwis www w sieci

Poniedziałek, 12 stycznia 2009
Internetowy serwis Carlsberga w Polsce http://www.carlsbergeuro2008.pl/, stworzony dla kibiców mistrzostw UEFA Euro 2008, których marka Carlsberg była oficjalnym sponsorem, został w grudniu 2008r. wyróżniony nagrodami Webstar Internautów i Webstar Akademii w konkursie Webstarfestival 2008. Jest to najbardziej prestiżowy, ogólnopolski konkurs na najlepsze strony w polskim Internecie. O nagrodach zdecydowała nie tylko Akademia Internetu skupiająca największych przedstawicieli przemysłu internetowego, ale także sami Internauci.

Strona www Carlsberga została wyłoniona przez Internautów i Akademię Internetu, spośród ponad 300 zgłoszonych projektów internetowych, jako najlepszy serwis www w swojej kategorii. Akademia Internetu uhonorowała  projekt statuetką Webstar Akademii. Głosy internautów, na co dzień korzystających z wirtualnego świata zadecydowały o przyznaniu serwisowi Carlsberga drugiej, niezwykle ważnej statuetki i tytułu - Webstar Internautów.

 

 

Internet jest kluczowym kanałem komunikacji z naszymi konsumentami, dlatego cieszymy się bardzo z takiego wyróżnienia zarówno przez profesjonalistów z branży jak i przez użytkowników sieci. Dzięki interaktywnemu serwisowi Carlsberga stworzyliśmy niezwykle aktywną internetową społeczność kibiców piłkarskich z całej Polski, którzy mieli okazję poznać wyjątkowy świat  marki Carlsberg." - mówi Joanna Nowakowska Brand Manager marki Carlsberg.

 

www.carlsbergeuro2008.pl to jeden z największych wirtualnych serwisów piłkarskich. Carlsberg, oficjalny sponsor UEFA Euro 2008, uruchamiając stronę, rozpoczął kampanię wizerunkową w Polsce, związaną ze sponsoringiem Euro 2008. Interaktywna strona www miała charakter nie tylko rozrywkowy, ale także informacyjny. Na stronie można było brać udział w wielu ciekawych konkursach, zakładach bukmacherskich czy poruszać się po wirtualnym Fan Parku. Stworzono narzędzie do komunikacji między uczestnikami, gdzie każdy mógł stworzyć listę swoich znajomych z Fan Parku. Użytkownicy mieli także dostęp do sekcji informacyjnej, z terminarzem rozgrywek i wyników zakończonych już spotkań.

 

Autorem serwisu www.carlsbergeuro2008.pl była agencja interaktywna Byss.

tagi: Carlsberg Polska ,