Polska Akcja Humanitarna, w ramach Kampanii Wodnej, gromadzi fundusze na budowę studni i ujęć wody w Sudanie Południowym, regionie o katastrofalnej sytuacji wodnej. Dzięki środkom pozyskanym w ramach akcji do tej pory wybudowano 8 studni. W planach jest kolejnych 11. Zapewnią one dostęp do czystej wody dla ok. 11 tys. osób.
W tym roku po raz pierwszy w działania PAH zaangażował się producent wody mineralnej - Cisowianka. Na potrzeby kampanii zostały wyprodukowane butelki o pojemności 0,33l, które pojawiły się w sprzedaży w wybranych sieciach handlowych na początku listopada.
Małe butelki ze specjalną etykietą z logo PAH oraz motywami afrykańskimi są bardzo praktyczne i sprawdzają się nie tylko w domu. Z powodzeniem mogą być włączone do sprzedaży przez właścicieli lokali: restauracji, pubu, czy kawiarni. Detaliczna cena butelki nie przekracza złotówki, a pojemność 0,33l cieszy się dużą popularnością wśród klientów.
Właściciele lokali w prosty sposób mogą wesprzeć Kampanię Wodną. - mówi Edyta Bilska z Cisowianki. Małe opakowania zawsze się sprawdzają. Ta konkretna butelka nie jest jednak tylko dobrym produktem, czy gadżetem. Ona jest pomostem między pragmatyzmem dnia codziennego, a niesieniem pomocy dla tych, o których na co dzień zapominamy.
Wybierając wodę przy następnym zamówieniu, warto pamiętać, że 10% wartości sprzedaży każdej charakterystycznej butelki Cisowianki zostanie przekazane na konto Polskiej Akcji Humanitarnej. Według szacunków PAH jedna mała butelka wystarczy, aby zapewnić dostęp do 5 litrów czystej wody.
Kampania Wodna organizowana jest już po raz piąty. Dzięki środkom pozyskanym w ramach akcji do tej pory wybudowano 8 studni w Sudanie Południowym. Dzięki wsparciu Cisowianki powstanie kolejnych 11, które zapewnią dostęp do czystej wody dla ok. 11 tys. Osób.
tagi: cisowianka ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...