Nowości

Brześć prezentuje Crispico - nową markę eksportową

Środa, 16 listopada 2016
Brześć – producent słodyczy i przekąsek - wprowadził na rynek nową, uniwersalną markę eksportową Crispico, pod którą oferowane są flagowe wyroby firmy z ciasta ptysiowego. Nowy brand to element konsekwentnie realizowanej przez Brześć strategii rozwoju, która kładzie nacisk na rozszerzenie portfolio międzynarodowych klientów.
Premiera nowego brandu miała miejsce na prestiżowych, międzynarodowych targach słodyczy i przekąsek yummex Middle East, które odbyły się w dniach 7-9 listopada w Dubaju. Crispico spotkało się z pozytywnym odbiorem odwiedzających, wśród których znaleźli się najważniejsi producenci, importerzy i eksporterzy słodyczy, jak również przedstawiciele sieci handlowych z całego świata. - Nasze ostatnie doświadczenia z branżowych imprez targowych pokazały, że kluczem do skuteczniejszego dotarcia do zagranicznych klientów jest stworzenie uniwersalnego, spójnego, międzynarodowego brandu. Biorąc pod uwagę zainteresowanie naszą nową marką oraz informację zwrotną ze strony odwiedzających nasze stoisko na targach yummex – Crispico to zdecydowanie strzał w dziesiątkę - mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy w firmie Brześć.

Pod nową marką Crispico można znaleźć:
  • Pop Snacks, czyli groszek ptysiowy
  • Snack Sticks with sugar, czyli słomkę ptysiową z cukrem
  • Snack Sticks with sugar & cinnamon, czyli słomkę ptysiową z cukrem i cynamonem
  • Snack Sticks with seed, czyli słomkę ptysiową z nasionami

Dotychczasowe działania eksportowe przedsiębiorstwa z Brześcia Kujawskiego koncentrowały się na produkcji słodyczy i przekąsek pod marki własne zagranicznych sieci. Wyroby Brześcia z ciasta ptysiowego są eksportowane w ramach private labels m.in. do Stanów Zjednoczonych, Kanady, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Rosji, Łotwy, czy Estonii. Obecnie firma ma w planach wzrost sprzedaży eksportowej pod brandem Crispico. Dzięki nowej marce eksportowej Brześć liczy na zbudowanie mocnego wizerunku firmy na rynkach zagranicznych. – W związku z dużą konkurencją na rynku wewnętrznym, z roku na rok przyjmujemy coraz ambitniejsze plany związane z produkcją na rynki międzynarodowe. Dlatego też, stawiamy na intensywną promocję naszych wyrobów wśród zagranicznych odbiorców, głównie poprzez udział w najważniejszych imprezach targowych. Liczymy na to, że Crispico pozwoli nam na skuteczną realizację założonych celów - dodaje Arkadiusz Drążek.




tagi: Brześć , Crispico , marka eksportowa ,