Linia Müller de Luxe to maksymalna przyjemność smaku stworzona dla tych, którzy chcą oderwać się na chwilę od codziennej rutyny. – Desery Crème au Chocolat to połączenie prawdziwej czekolady i gęstego kremu z dodatkiem słodkiego sosu dostępnego w trzech smakach: orzech laskowy, czekolada oraz pistacja. Nasz nowy produkt wyróżnia w szczególności zawartość prawdziwej czekolady, intensywny smak i jedwabista konsystencja – mówią przedstawiciele Müller Polska. Uznaliśmy, że taka kumulacja przyjemności wymaga odpowiedniej oprawy, dlatego desery Crème au Chocolat będą dostępne w 150-gramowych opakowaniach.
Müller Polska dostrzega duży potencjał w rozwoju portfolio produktowego w kategorii deserów mlecznych, która ma w Polsce wiernych fanów. Tym samym, Crème au Chocolat to tylko początek luksusowej linii deserów Müllera, które mają zagościć na polskim rynku.
– Wysoka jakość produktów z portfela Müller od początku jest wpisana w DNA marki. Nowa linia Müller de Luxe to kontynuacja filozofii odzwierciedlającej przyjemność smaku w najwyższej klasie. Wprowadzając czekoladowe desery Crème au Chocolat, chcemy podbić serca klientów intensywnym smakiem, kremową konsystencją oraz pysznymi sosami, które wzmocnią doznania – dodają przedstawiciele Müller Polska.
Kolejne nowości w wymiarze premium, które wzbogacą nową linię Müller de Luxe, pojawią się w polskich sklepach już w przyszłym roku. Crème au Chocolat to jednocześnie drugi produkt z kategorii deserów w portfolio Müller Polska, po mlecznych deserach ryżowych Riso, które z sukcesem zadebiutowały na rynku kilka lat temu.
Desery czekoladowe Crème au Chocolat z linii Müller de Luxe są już dostępne w sklepach największych sieci handlowych. Produkt będzie sprzedawany w opakowaniach o wadze 150 g, w sugerowanej cenie detalicznej 2,79 zł.
tagi: Müller , czekolada , Müller de Luxe ,
Polska Izba Mleka podczas majowego Walnego Zgromadzenia...
W I kwartale br. sądy załatwiły blisko 23 tys. spraw...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...