Żywiec Szampańskie to piwo jasne warzone ze słodu pszenicznego i jęczmiennego, z użyciem aromatycznych chmieli cascade i chinuk oraz z dodatkiem drożdży szampańskich. Szampańskie jest delikatne w smaku i orzeźwiające, mocno nagazowane. Ma 4,8% zawartości alkoholu, jest więc lekkie i idealnie do świętowania.
Szampańskie w Żywcu warzone jest nie pierwszy raz. – Poszukując piwa godnego dla uczczenia tego wyjątkowego jubileuszu, sięgnęliśmy do bogatej historii i receptur Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej. Odkryliśmy tam Szampańskie, które żywieccy piwowarzy warzyli już w latach dziewięćdziesiątych XIX wieku – mówi Agata Skoniecka-Dębowska, brand manager Żywca. – Zdecydowaliśmy się uwarzyć to wyjątkowe piwo we współczesnej wersji, by dać konsumentom możliwość specjalnego świętowania razem z nami 160. urodzin Żywca i mamy nadzieję, że w tym roku wszystkie toasty wznoszone będą właśnie Żywcem Szampańskie.
Żywiec Szampańskie najlepiej serwować w temperaturze 4-6 stopni Celsjusza, w smukłej szklance typu Flute, której kształt – wąski u podstawy i rozszerzający się ku górze - pięknie podkreśla opalizujący kolor i mocne nagazowanie piwa.
Żywiec Szampańskie sprzedawane będzie w butelkach zwrotnych 500 ml. Wprowadzeniu nowej specjalności towarzyszyć będą działania, które wpisują się w kampanię celebrującą jubileusz 160-lecia piwa Żywiec. Pod hasłem „Ż Szampańsko” marka komunikować będzie się w telewizji, digitalu, social mediach oraz nośnikach zewnętrznych i w punktach sprzedaży.
Za działania ATL i BTL prowadzone w ramach kampanii Żywiec Szampańskie odpowiada JUST. Za działania digital odpowiada agencja Gong, a PR dla marki Żywiec prowadzi agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił MediaVest.
tagi: Żywiec Szampańskie Browar ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...