Advertisement

Nowości

Sardynki w ofercie PR Łosoś

Piątek, 28 października 2016
Od niedawna portfolio marki Łosoś powiększyło się o zupełnie nowy produkt – sardynki.
Oferowane są trzy warianty smakowe: Sardynki w oleju słonecznikowym, Sardynki w sosie pomidorowym oraz Sardynki w oliwie z oliwek. Każda konserwa 125g zawiera 70% wyśmienitej ryby z gatunku Sardina pilchardus, której smak docenią wielbiciele przetworów rybnych.

Oprócz walorów smakowych, trzeba podkreślić korzyści dla organizmu płynące ze spożywania ryb. Sardynki mogą więc być doskonałym uzupełnieniem diety osób dbających o zdrowie.

Produkt oferowany jest w indywidualnych kartonikach, wyróżniających się na półce kolorową, atrakcyjną grafiką. 


Tomasz Kudlik, Dyrektor ds. sprzedaży PR Łosoś
Dania gotowe stają się coraz popularniejszym sposobem na szybką przekąskę wśród Polaków. Ze względu na rosnącą liczbę obowiązków, często nie mamy czasu na samodzielne przygotowanie wartościowego posiłku. Na przeciw temu wychodzi firma Łosoś, która w ostatnim czasie poszerzyła portfolio produktów o nowe pozycje. Wśród nich znajdziemy m. in. sałatki z tuńczyka. Dostępne są w czterech wariantach smakowych: meksykańska, włoska, słodko-kwaśna i egzotyczna. Każda z nich zawiera duże kawałki wybornego tuńczyka z gatunku Katsuwonus pelamis z warzywami, skomponowane w wyśmienitych sosach. Danie od razu po otwarciu nadaje się do spożycia i konsument nie musi poświęcać czasu na samodzielne przygotowanie sałatki. W dobie rosnącej popularności na spożywanie ryb, produkty te stanowią nie tylko smaczną, ale i zdrową przekąskę, którą docenią wielbiciele dań rybnych. Ponadto sałatki ofertowane są w opakowaniach przyciągających wzrok nowoczesną i kolorową grafiką. Wśród proponowanych smaków każdy znajdzie swój ulubiony, żeby móc do niego wrócić o każdej porze dnia, w domu i w pracy.




www.lososustka.com.pl



tagi: PR Łosoś , Sardynki ,