W tym roku przypada 160. jubileusz Arcyksiążęcego Browaru w Żywcu. Piwowarzy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej postanowili uczcić tę okrągłą rocznicę przygotowując wyjątkowe – Żywiec Szampańskie. Od października limitowana edycja tego piwa dostępna będzie w sklepach w całej Polsce.
Żywiec Szampańskie to piwo jasne warzone ze słodu pszenicznego i jęczmiennego, z użyciem aromatycznych chmieli cascade i chinuk oraz z dodatkiem drożdży szampańskich. Szampańskie jest delikatne w smaku i orzeźwiające, mocno nagazowane. Ma 4,8% zawartości alkoholu, jest więc lekkie i idealnie do świętowania.
Szampańskie w Żywcu warzone jest nie pierwszy raz. – Poszukując piwa godnego dla uczczenia tego wyjątkowego jubileuszu, sięgnęliśmy do bogatej historii i receptur Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej. Odkryliśmy tam Szampańskie, które żywieccy piwowarzy warzyli już w latach dziewięćdziesiątych XIX wieku – mówi Agata Skoniecka-Dębowska, brand manager Żywca. – Zdecydowaliśmy się uwarzyć to wyjątkowe piwo we współczesnej wersji, by dać konsumentom możliwość specjalnego świętowania razem z nami 160. urodzin Żywca i mamy nadzieję, że w tym roku wszystkie toasty wznoszone będą właśnie Żywcem Szampańskie.
Żywiec Szampańskie najlepiej serwować w temperaturze 4-6 stopni Celsjusza, w smukłej szklance typu Flute, której kształt – wąski u podstawy i rozszerzający się ku górze - pięknie podkreśla opalizujący kolor i mocne nagazowanie piwa.
Żywiec Szampańskie sprzedawane będzie w butelkach zwrotnych 500 ml. Wprowadzeniu nowej specjalności towarzyszyć będą działania, które wpisują się w kampanię celebrującą jubileusz 160-lecia piwa Żywiec. Pod hasłem „Ż Szampańsko” marka komunikować będzie się w telewizji, digitalu, social mediach oraz nośnikach zewnętrznych i w punktach sprzedaży.
Za działania ATL prowadzone w ramach kampanii Żywiec Szampańskie odpowiedzialna jest agencja Ogilvy&Mather, a za BTL odpowiada agencja JUST. Za działania digital odpowiada agencja Gong, a PR dla marki Żywiec prowadzi agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił MediaVest.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.