SUKCES W LICZBACH
100 hipermarketów
52 000 indywidualnych menu dla konsumentów;
450 000 ulotek z zasadami prawidłowego odżywiania.
„Jedz smacznie i zdrowo" to hasło akcji prowadzonej przez firmę Nestlé w 100 hipermarketach sieci Carrefour i Tesco. Podczas czterech weekendów (dwóch na przełomie kwietnia i maja, dwóch we wrześniu) doradcy żywieniowi Nestlé pokazywali Polakom, na czym polega prawidłowo ułożona dieta. Zapraszali konsumentów do specjalnych stolików, przy których przygotowywali indywidualne menu dla każdego z nich. Aby tygodniowy jadłospis w pełni odpowiadał potrzebom danej osoby, pod uwagę brano nie tylko jej wagę, wiek i aktywność fizyczną, ale też preferencje smakowe. Tak przygotowany plan żywieniowy był praktycznym rozwiązaniem na codzienne, żywieniowe dylematy.
Konsumenci, którzy nie mieli okazji, by porozmawiać z ekspertami, dostali ulotki zawierające przykładowe, tygodniowe menu wraz z kluczowymi zasadami prawidłowego żywienia. Otrzymało je 450 000 Polaków!
Firma Nestlé zgodnie z przyjętą strategią Dbania o Zdrowie, Dobre Samopoczucie i Prawidłowe Odżywianie nie tylko oferuje zdrowe i odżywcze produkty, ale też edukuje Polaków, jak podejmować właściwe decyzje żywieniowe. Na wszystkich opakowaniach produktów firmy umieszczony jest KOMPAS ŻYWIENIOWY®, który zawiera dane o wartości odżywczej i energetycznej produktów, a co równie istotne - porady żywieniowe dotyczące zbilansowanej diety i zdrowego stylu życia.
Chcesz wiedzieć więcej na temat zdrowego odżywiania, wejdź na stronę: www.nestle.pl/wellness
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...