Nieskategoryzowane

Żywieniowy sukces Polaków

Piątek, 05 grudnia 2008
Ponad pół miliona Polaków już wie, że prawidłowo zbilansowane menu nie wymaga od nas wyrzeczeń, a jedynie racjonalności w codziennych wyborach. Dzięki ogólnopolskiej akcji Nestlé „Jedz smacznie i zdrowo" wiedzą oni, jak ułożyć posiłki wartościowe dla zdrowia, a przy tym zawierające ulubione przekąski.

SUKCES W LICZBACH

 

100 hipermarketów

 

52 000 indywidualnych menu dla konsumentów;

 

450 000 ulotek z zasadami prawidłowego odżywiania.

 „Jedz smacznie i zdrowo" to hasło akcji prowadzonej przez firmę Nestlé w 100 hipermarketach sieci Carrefour i Tesco. Podczas czterech weekendów (dwóch na przełomie kwietnia i maja, dwóch we wrześniu) doradcy żywieniowi Nestlé pokazywali Polakom, na czym polega prawidłowo ułożona dieta. Zapraszali konsumentów do specjalnych stolików, przy których przygotowywali indywidualne menu dla każdego z nich. Aby tygodniowy jadłospis w pełni odpowiadał potrzebom danej osoby, pod uwagę brano nie tylko jej wagę, wiek i aktywność fizyczną, ale też preferencje smakowe. Tak przygotowany plan żywieniowy był praktycznym rozwiązaniem na codzienne, żywieniowe dylematy.

 

Konsumenci, którzy nie mieli okazji, by porozmawiać z ekspertami, dostali ulotki zawierające przykładowe, tygodniowe menu wraz z kluczowymi zasadami prawidłowego żywienia. Otrzymało je 450 000 Polaków!

 

Firma Nestlé zgodnie z przyjętą strategią Dbania o Zdrowie, Dobre Samopoczucie i Prawidłowe Odżywianie nie tylko oferuje zdrowe i odżywcze produkty, ale też edukuje Polaków, jak podejmować właściwe decyzje żywieniowe. Na wszystkich opakowaniach produktów firmy umieszczony jest KOMPAS ŻYWIENIOWY®, który zawiera dane o wartości odżywczej i energetycznej produktów, a co równie istotne - porady żywieniowe dotyczące zbilansowanej diety i zdrowego stylu życia.

 

Chcesz wiedzieć więcej na temat zdrowego odżywiania, wejdź na stronę: www.nestle.pl/wellness

tagi: Nestle , kompas ,