„Polityka" w numerze z 2 grudnia 2008 roku opublikowała obszerny ranking największych sieci handlowych. Przygotowany ranking uwzględnia również supermarkety. Intermarché uplasowało się na pierwszym miejscu w swoim segmencie otrzymując najwyższe noty za niskie ceny oraz jakość obsługi.
Intermarché to supermarkety spożywcze o średniej powierzchni 1000 m2, które oferują około 15.000 artykułów, w tym m.in. produkty marek własnych w atrakcyjnych cenach. Wysoką jakość marek własnych Intermarché potwierdza przyznawany od początku 2007 roku certyfikat „Selection". Dotychczas wyróżniono nim ponad 500 artykułów o wyjątkowej jakości. Obecnie sieć Intermarché liczy 131 supermarketów.
tagi: Intermarche ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...