Czekolada Milkizz to nowość w ofercie Wawelu – przygotowana specjalnie, aby umilić czas powrotu do szkół. Połączenie ekstra mlecznej czekolady Wawel oraz smaku mleka z tubki to propozycja stworzona z myślą o młodzieży, jednak z pewnością docenią ją także dojrzali konsumenci, przypominając sobie kultowy mleczny smak. Nowy wariant czekolad Wawel występuje w aż pięciu opakowaniach, których layout nawiązuje do uwielbianych przez młodzież selfies.
Twój #MilkizzTime!Wyjątkowy smak mleka w tubce, doceniany szczególnie przez młode pokolenie, stał się inspiracją do stworzenia komunikacji skoncentrowanej wokół najważniejszych potrzeb młodych – budowania relacji z rówieśnikami i spędzania czasu z przyjaciółmi. #MilkizzTime to właśnie czas, w którym chcemy pokazać swoją radość, dzieląc się nią z całym światem, robiąc selfie i udostępniając je innym. Każdy nastolatek ma własny #MilkizzTime, rozumiany tylko przez najbliższe grono. Dla niektórych będzie to pierwsze wyjście na koncert ulubionego zespołu, a dla innych regularne spotkania na boisku i gra „w nogę” lub jazda na desce. Wspólnym mianownikiem tych aktywności jest pełne zaangażowania spędzanie czasu z rówieśnikami, a chwile te łączy smak czekolady Milkizz.
Milkizz na ustach wszystkich! Wawel zaprasza nastolatków do wspólnego dzielenia się niezapomnianymi chwilami poprzez udział w konkursie na Facebooku pod hasłem „Twój #MilkizzTime”. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wysłać zdjęcie lub filmik obrazujący własny #MilkizzTime. Na autorów najciekawszych prac czekają atrakcyjne nagrody, takie jak kamera GoPro, bony o wartości 500 zł każdy na zakupy odzieżowe, selfie-sticki oraz zestawy słodyczy. Konkurs będzie realizowany na profilu Wawel na
Facebooku. Akcja rozpocznie się 21 października i potrwa do 13 listopada 2016 r.
Wprowadzeniu czekolady Milkizz do sprzedaży towarzyszy mocne wsparcie promocyjne, obejmujące zintegrowane działania w social media (Facebook, Snapchat). W ramach kampanii realizowane będą także akcje konsumenckie, w tym akcja samplingowa, w której do odbiorców trafi aż 1 000 000 produktów oraz degustacje w sklepach i materiały POS.
Czekolada Milkizz bierze udział w akcji
„Z miłości do radości”, w której punkty z produktów można wymieniać na gwarantowane nagrody rzeczowe i wspierać organizacje charytatywne.