Nowości

Nowe szaty na 40-lecie Produkty Amino w nowych opakowaniach

Środa, 03 grudnia 2008
Niegdyś znana z makaronów, budyniów, galaretek... i kawy zbożowej. Dziś ceniona za tradycyjne polskie smaki zup i sosów, w wygodnej do przygotowania formie. Jedna z najstarszych i najbardziej cenionych polskich marek kulinarnych - Amino w tym roku obchodzi 40 lecie swego istnienia. Urodziny świętuje w nowym, zmienionym opakowaniu.

Nowe opakowania - znane smaki

 

Nawet najbardziej uznane marki muszą jednak ewoluować, by dotrzymać kroku swoim konsumentom - ich potrzeby także zmieniają się wraz z  otaczającą rzeczywistością. Sztuką jednak jest umiejętne zachowanie tego, co decyduje o wartości marki.

 

„W przypadku marki Amino, tą siłą jest jakość i smak" - tłumaczy Karol Piekutowski. „To dlatego zdecydowaliśmy się na zachowanie walorów smakowych i odświeżenie opakowań produktów."

 

Nowe opakowania komunikują wierność tradycyjnym smakom - stąd obecność na nich loga „Polski Smak". Na opakowaniu umieszczono także informacje o wartościach odżywczych produktu oraz o braku konserwantów. „Takich właśnie informacji poszukują konsumenci, którzy coraz bardziej świadomie podchodzą do wybieranych przez siebie produktów spożywczych" - tłumaczy Piekutowski. Ciepłe, intensywne kolory pomogą także konsumentom odnaleźć na półce sklepowej swoją ulubioną zupę.

 

Za kreacje nowych opakowań odpowiada firma Sieberthead. Ich wprowadzeniu towarzyszyć będą działania sponsoringowe wokół nowego serialu Telewizji Polskiej „Londyńczycy". Serial ten to pierwsza filmowa opowieść o nowej polskiej emigracji na Wyspach Brytyjskich. Billboard sponsorski przygotowała agencja Martis. Zakup mediów przeprowadziła firma PHD Poland.

 

Producent: Unilever

tagi: Amino , Unilever ,