Nowe opakowania - znane smaki
Nawet najbardziej uznane marki muszą jednak ewoluować, by dotrzymać kroku swoim konsumentom - ich potrzeby także zmieniają się wraz z otaczającą rzeczywistością. Sztuką jednak jest umiejętne zachowanie tego, co decyduje o wartości marki.
„W przypadku marki Amino, tą siłą jest jakość i smak" - tłumaczy Karol Piekutowski. „To dlatego zdecydowaliśmy się na zachowanie walorów smakowych i odświeżenie opakowań produktów."
Nowe opakowania komunikują wierność tradycyjnym smakom - stąd obecność na nich loga „Polski Smak". Na opakowaniu umieszczono także informacje o wartościach odżywczych produktu oraz o braku konserwantów. „Takich właśnie informacji poszukują konsumenci, którzy coraz bardziej świadomie podchodzą do wybieranych przez siebie produktów spożywczych" - tłumaczy Piekutowski. Ciepłe, intensywne kolory pomogą także konsumentom odnaleźć na półce sklepowej swoją ulubioną zupę.
Za kreacje nowych opakowań odpowiada firma Sieberthead. Ich wprowadzeniu towarzyszyć będą działania sponsoringowe wokół nowego serialu Telewizji Polskiej „Londyńczycy". Serial ten to pierwsza filmowa opowieść o nowej polskiej emigracji na Wyspach Brytyjskich. Billboard sponsorski przygotowała agencja Martis. Zakup mediów przeprowadziła firma PHD Poland.
Producent: Unilever
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...