Od 1 grudnia 2008, w sprzedaży handlu tradycyjnego dostępny będzie pakiet Hoop Coli i wódki Polonaise w sugerowanej cenie 19 PLN brutto. Do sprzedaży zostanie wprowadzonych 250 000 zestawów.
Połączenie w jednym zestawie Hoop Coli z tradycyjnie polską wódką Polonaise ma na celu podkreślenie zarówno polskiego charakteru marki Hoop Cola, jak i jej miejsca pochodzenia.
Łącząc w sprzedaży naszą markę z wódką Polonaise dajemy konsumentom okazję do spróbowania Hoop Coli podczas spotkań towarzyskich i zabawy, kiedy często mieszają napój typu cola z alkoholem - mówi Michał Kępiński, Brand Manager Hoop Cola. - Chcemy również tym działaniem podkreślić nowy wizerunek naszej marki, wyzwalającej spontaniczne podejście do życia, a przez to również otwarcie na nowych ludzi i nowe sytuacje.
Producent: Hoop, Polmos Łańcut
tagi: Hoop Cola z wódką Polonaise , hoop cola , vodka , Polonaise ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...