Odświeżone logo produktu i głębsza kolorystyka to główne cechy nowych opakowań jogurtów Activia. Zmieniona została także czcionka, którą zaprojektowano specjalnie dla tej grupy produktów. Dodano promieniste wiązki światła i wyeksponowano atrybut marki – Bifidus Actiregularis - szczep bakterii, który wyróżnia te jogurty firmy Danone. Wszystkie zmienione elementy wizualne z elegancją i precyzją podkreślają ekspercką wiedzę marki Activia z zakresu żywienia.
Produkty Activia w zmienionej szacie graficznej wpisują się w nowe pozycjonowanie marki.
W nowej komunikacji marki firma Danone podkreślać będzie ideę życia zgodnie z koncepcją InSync. Angażując konsumentów na poziomie emocjonalnym, będzie ona inspirować kobiety do pełnego wykorzystywania swojego potencjału dzięki równowadze ciała i umysłu – mówi Andrzej Łojewski, Dyrektor ds. Rozwoju Kategorii i Kanałów Sprzedaży w Danone.
Zmiany wizerunkowe dotyczą całego portfolio marki Danone Activia.
tagi: Activia , Danone , nowe opakowania , jogurty ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...