Elegancka niespodzianka dołączona do opakowania kawy to najwyższej jakości, ręcznie malowana na złoto porcelana. Takiego prezentu nie można sobie odmówić.
Promocyjne opakowanie NESCAFÉ Gold z filiżanką przygotowała agencja ArtGraph.
W listopadzie ruszy świąteczna kampania reklamowa kawy NESCAFÉ Gold prowadzona w największych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN, Polsat). Nowy spot reklamowy przygotowała agencja McCann Erickson, natomiast za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia.
Na opakowaniach kawy NESCAFÉ Gold został umieszczony KOMPAS ŻYWIENIOWY® Nestlé, który informuje o wartościach odżywczych produktu.
Zestaw NESCAFÉ Gold z filiżanką będzie dostępny w sklepach w sugerowanej cenie ok.33 zł do wyczerpania zapasów.
Producent: Nestlé Polska
tagi: Nescafe , Nestle , kawa , prezent ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...