Nowości

Głęboki smak w złotej filiżance

Środa, 03 grudnia 2008
Elegancki prezent - złota filiżanka ze spodkiem czeka na każdego, kto już teraz zakupi NESCAFÉ Gold (200g) dostępną w nowej, limitowanej edycji.

Elegancka niespodzianka dołączona do opakowania kawy to najwyższej jakości, ręcznie malowana na złoto porcelana. Takiego prezentu nie można sobie odmówić.

 

Promocyjne opakowanie NESCAFÉ Gold z filiżanką przygotowała agencja ArtGraph.

 

W listopadzie ruszy świąteczna kampania reklamowa kawy NESCAFÉ Gold prowadzona w największych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN, Polsat). Nowy spot reklamowy przygotowała agencja McCann Erickson, natomiast za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia.

 

Na opakowaniach kawy NESCAFÉ Gold został umieszczony KOMPAS ŻYWIENIOWY® Nestlé, który informuje o wartościach odżywczych produktu.

 

Zestaw NESCAFÉ Gold z filiżanką będzie dostępny w sklepach w sugerowanej cenie ok.33 zł do wyczerpania zapasów.

 

Producent: Nestlé Polska

tagi: Nescafe , Nestle , kawa , prezent ,