Elegancka niespodzianka dołączona do opakowania kawy to najwyższej jakości, ręcznie malowana na złoto porcelana. Takiego prezentu nie można sobie odmówić.
Promocyjne opakowanie NESCAFÉ Gold z filiżanką przygotowała agencja ArtGraph.
W listopadzie ruszy świąteczna kampania reklamowa kawy NESCAFÉ Gold prowadzona w największych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN, Polsat). Nowy spot reklamowy przygotowała agencja McCann Erickson, natomiast za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia.
Na opakowaniach kawy NESCAFÉ Gold został umieszczony KOMPAS ŻYWIENIOWY® Nestlé, który informuje o wartościach odżywczych produktu.
Zestaw NESCAFÉ Gold z filiżanką będzie dostępny w sklepach w sugerowanej cenie ok.33 zł do wyczerpania zapasów.
Producent: Nestlé Polska
tagi: Nescafe , Nestle , kawa , prezent ,
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...