Nowości

Nowe etykiety kultowej serii napojów gazowanych 3 Owoce marki Zbyszko

Czwartek, 08 września 2016
Firma Zbyszko Company, prężnie działająca na rynku napojów bezalkoholowych od 1994 roku, odświeżyła w tym sezonie etykiety kultowej już serii napojów gazowanych 3 Owoce 1,75 l.
Producent napojów i wód mineralnych, spośród których najbardziej znane to 3 Cytryny, ROKO i Veroni Mineral, postawił w tym roku na liczne nowości, ale widać, że w firmie nie zapomniano o tym, co stanowi podstawę jej popularności. Zmiany dokonane na etykietach są bardzo zauważalne! Trójka zyskała nowy przestrzenny kształt oraz nową teksturę. Nowe logo trójki wzorowane jest na strukturze liścia, co podkreśla naturalność serii 3 Owoce, która nie zawiera sztucznych słodzików i konserwantów. Zmianie uległy również kolory etykiet - obecnie mają bardziej nasycone i soczyste barwy, co dobrze koresponduje z owocowymi smakami marki. Założeniem nowej etykiety było zwrócenie uwagi konsumenta na walory smakowe oraz naturalny skład produktu.

„Firma Zbyszko Company nieustannie  dąży do wprowadzania produktów które będą spełniały potrzeby konsumentów. Poza tym, że stawiamy na niepowtarzalny i orzeźwiający smak, chcemy dać naszym klientom produkty charakteryzujące się nowoczesną formą opakowania i designerską grafiką etykiety.  Zmiana etykiety to bowiem nie pierwsze w tym sezonie unowocześnienie w serii produktów 3 Owoce Gazowane - od niedawna można nabyć 3 Cytryny i 3 Pomarańcze w puszce typu slim o pojemności 250 ml. Warto również wspomnieć o innych nowościach z naszej oferty: Veroni Energy z dodatkiem naturalnej kofeiny i Veroni Hydration, której pH wynosi 7,4 i jestzbliżone do pH krwi człowieka. Stawiamy na nieszablonowość i nowoczesność i jak dotąd rynek bardzo dobrze reaguje na wszystkie nasze działania. Na przestrzeni roku nasza oferta została poszerzona o wody funkcjonalne Veroni oraz soki wyciskane pod marką Roko Premium, ale wciąż dbamy o to, żeby najważniejszy w naszym portfolio produkt, czyli seria 3 Owoce Gazowane, również zaskakiwała i budziła wiele jak najlepszych emocji”, mówi Marcin Bojanowicz, Dyrektor Marketingu firmy Zbyszko Company.



tagi: Zbyszko Company , napoje bezalkoholowe ,