Każdy z internautów ma możliwość za pośrednictwem 4 kamer zainstalowanych w oborze zobaczyć zarówno zwykły dzień z życia krowy, jak również nietypowe chwile w zagrodzie, na przykład urodziny jednej z naszych krów.
W serwisie została przygotowana gra społecznościowa, w której użytkownik może zadbać o stworzoną przez siebie wirtualną krowę i zarabiać prawdziwe pieniądze na wirtualnym mleku! Dobrą wskazówką będzie obserwacja życia prawdziwych krów za pośrednictwem kamery online. Co tydzień opiekun krowy, która jest najbardziej rozwinięta i w związku z tym dała najwięcej mleka, wygrywa 500 zł!
Dodatkowo krowom w zagrodzie emitowane są utwory muzyczne, a użytkownicy mogą głosować na łaciatą piosenkę dnia. Na tych, którzy zagłosują i ciekawie odpowiedzą na pytanie codziennie czeka do wygrania jeden iPod.
Działania w Internecie to część jesiennej kampanii reklamowej mleka łaciate i śmietanki łaciatej. Od września trwa intensywna kampania telewizyjna obejmująca główne stacje jak TVP, TVN, POLSAT oraz stacje niszowe, a także niestandardowe wsparcie w wysokonakładowej prasie kobiecej oraz akcje ambientowe.
tagi: Łaciate ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....