Nowości

Bakalie HELIO w nowych opakowaniach

Wtorek, 06 września 2016
Linia bakalii HELIO zyskuje nowe opakowania. Odświeżona szata graficzna nawiązuje do popularnych i ostatnio najsilniej promowanych w mediach produktów HELIO Natura. Celem zmiany jest uproszenie komunikacji i ułatwienie identyfikacji marki.
Zmiana stylistyki dotyczy nie tylko nowych produktów (np. jagód goji, czy orzechów makadamia), ale również tych już od dawna dostępnych na rynku, jak migdały, mieszanka studencka, orzechy włoskie, nerkowce, czy daktyle.

- Wygląd nowych opakowań podkreśla główne wartości marki: lekkość, naturalność, wysoką jakość oraz prozdrowotność. Minimalistyczny design podkreśla bliskość naturze, a przezroczyste okienko pozwala ocenić konsumentom wielkość i jakość smakołyków – mówi Grzegorz Sobociński, Kierownik Biura Zarządu i Marketingu HELIO.

Linia zawiera kilkadziesiąt produktów dając klientom szeroki wybór bakalii, po które Polacy sięgają coraz częściej. Teraz dzięki redesignowi, produkty HELIO nabierają spójności i wzmacniają rozpoznawalność marki.



tagi: HELIO , bakalie , nowe opakowania ,