Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, firma wprowadziła na rynek dwa nowe produkty: Cappy o smakach - bananowym z dodatkiem cytryny oraz ananasowym. Są to owoce zdobywające dużą popularność na polskim rynku, będące składnikami wielu artykułów spożywczych, jak również popularnych drinków. Napój bananowy z dodatkiem cytryny dostępny jest w opakowaniach kartonowych o pojemności 1l. Sok anansowy - w opakowaniach kartonowych 1l oraz butelkach szklanych zwrotnych o pojemności 0,2l, dedykowanych do punktów sprzedaży z segmentu HoReCa.
Kolejna zmiana w rodzinie Cappy to przykuwające wzrok, nowe opakowania naturalnie mętnego soku jabłkowego i soku pomarańczowego z naturalnym miąższem. Nowa grafika została wprowadzona z myślą o konsumentach, aby łatwiej mogli odróżnić te produkty od soków pomarańczowego bez miąższu i jabłkowego klarownego, również oferowanych pod marką Cappy.
Dla punktów sprzedaży producent przygotował atrakcyjne materiały reklamowe. Dedykowani specjaliści ds. kategorii soków zapewniają wsparcie we właściwym wyeksponowaniu produktów.
Sugerowana cena:
Napój bananowy z dodatkiem cytryny, karton 1l - 4,49 zł
Sok ananasowy, karton 1l - 4,49 zł
Producent:
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
03 236 Warszawa
ul. Annopol 20
Infolinia: 0 801-110-000
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Z dumą informujemy, że HELIO S.A. została uhonorowana...
Mutti, włoska firma rodzinna i europejski lider na rynku...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...
Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc...
Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników...