Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, firma wprowadziła na rynek dwa nowe produkty: Cappy o smakach - bananowym z dodatkiem cytryny oraz ananasowym. Są to owoce zdobywające dużą popularność na polskim rynku, będące składnikami wielu artykułów spożywczych, jak również popularnych drinków. Napój bananowy z dodatkiem cytryny dostępny jest w opakowaniach kartonowych o pojemności 1l. Sok anansowy - w opakowaniach kartonowych 1l oraz butelkach szklanych zwrotnych o pojemności 0,2l, dedykowanych do punktów sprzedaży z segmentu HoReCa.
Kolejna zmiana w rodzinie Cappy to przykuwające wzrok, nowe opakowania naturalnie mętnego soku jabłkowego i soku pomarańczowego z naturalnym miąższem. Nowa grafika została wprowadzona z myślą o konsumentach, aby łatwiej mogli odróżnić te produkty od soków pomarańczowego bez miąższu i jabłkowego klarownego, również oferowanych pod marką Cappy.
Dla punktów sprzedaży producent przygotował atrakcyjne materiały reklamowe. Dedykowani specjaliści ds. kategorii soków zapewniają wsparcie we właściwym wyeksponowaniu produktów.
Sugerowana cena:
Napój bananowy z dodatkiem cytryny, karton 1l - 4,49 zł
Sok ananasowy, karton 1l - 4,49 zł
Producent:
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
03 236 Warszawa
ul. Annopol 20
Infolinia: 0 801-110-000
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...