"Latte", "Macchiato", "Mocca" - to produkty na bazie kawy naturalnej, stworzone z myślą o tych, którzy w filiżance poszukują smaku wybornej, włoskiej kawy. Co je wyróżnia? Zawierają więcej mleka niż typowe cappuccino - na potrzeby tej linii stworzono nowy zabielacz o większej zawartości mleka w proszku. W ich skład wchodzi minimalna domieszka naturalnej kawy mielonej - jest jej na tyle dużo, aby napój miał charakterystyczny kawowy aromat, ale nie aż tyle, aby była wyczuwalna w sposób typowy dla kawy mielonej zaparzanej po turecku. Zawierają również pewną ilość brązowego cukru - jednak nowe produkty nie są tak słodkie jak typowe cappuccino. Dzięki specjalnie skomponowanemu na potrzeby nowych cappuccino spieniaczowi, nowe produkty Mokate mają wysoką, gęstą i mleczną piankę.
"Nad nowymi recepturami cappuccino pracowaliśmy 12 miesięcy" - stwierdza Katarzyna Mokrysz, dyrektor Centrum Badań i Wdrożeń "Mokate". "Przeprowadziliśmy niezliczoną ilość degustacji, testów i badań z udziałem konsumentów. Wydaje mi się, że stworzyliśmy bardzo dobry produkt, który trafi w gusta amatorów cappuccino. Ma odpowiednio zbilansowaną "kawowość", mleczność i słodkość. Oraz oczywiście prawdziwie włoski smak."
"Latte" to łagodne w smaku cappuccino łączące w sobie delikatność i wyraźny włoski charakter kawy. Zostało wzbogacone niewielką ilością kawy mielonej oraz odrobiną prawdziwego, brązowego cukru. Całość subtelnie uzupełnia mleczna nuta, która stanowi o jego wyjątkowym smaku i aromacie.
"Macchiato" to z kolei inna wersja tradycyjnego latte o jeszcze bardziej kawowym, wyrazistym smaku, nie pozbawionym jednak delikatnego posmaku mleka. Również do tego produktu dodano nieco świeżo zmielonych ziaren kawy, co jeszcze bardziej podkreśla jego wyrafinowany charakter.
"Mocca" to odwzorowanie cappuccino w wersji „kawiarnianej". Dodatek proszku kakaowego sprawił, że oprócz typowych atrybutów latte, w filiżance odkryć można wyraźny, czekoladowy aromat. Do tego wysoka i gęsta piana - i oto stajemy „oko w oko" z niecodziennym wydaniem kawowo-kakaowego deseru.
Nowe cappuccino zapakowane zostały w smukłe saszetki (w każdej jest po 14,5 g produktu), a te z kolei umieszczone zostały w kartonikach (8 sztuk w kartoniku). Ich nowoczesny kształt ma wyróżniać je na sklepowej półce. Każda porcja przeznaczona do zaparzenia w ulubionym kubku lub specjalnej szklance do napojów typu latte (o pojemności 170 - 180 ml).
tagi: Mokate , cappuccino ,
W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i...
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...