Mccormick Polska prezentuje nową linię młynków do przypraw na 25-lecie marki KAMIS
Poniedziałek, 25 lipca 2016
McCormick Polska, spółka należąca do McCormick & Company Inc. i właściciel marki KAMIS, jednego z liderów polskiego rynku przypraw, świętuje 25-lecie marki KAMIS. Z tej okazji na rynek trafiła linia nowych produktów. Firma uruchomiła także nową stronę internetową marki KAMIS.
- Zaprezentowaliśmy właśnie zupełnie nową linię młynków do przypraw KAMIS. Właśnie trafiają one do sklepów, a konsumenci już mogą je kupić. W niedługim czasie zastąpią one stare młynki o kwadratowym kształcie – zapowiada Iwona German, dyrektor marketingu McCormick Polska. Nowe młynki do przypraw to jedne z pierwszych produktów, na których widnieje odświeżone logo KAMIS. – Odświeżyliśmy logo KAMIS z okazji 25-lecia marki, która jest ikoną polskiego rynku produktów spożywczych. To nowy początek dla KAMIS – powiedział Olivier Touzalin, dyrektor zarządzający McCormick Polska.
W nowych młynkach KAMIS oferowanych jest 12 różnych przypraw i mieszanek przypraw, od pieprzu i soli po złożone mieszanki. Nowe młynki o okrągłym przekroju zostały zaprojektowane w ergonomiczny sposób. – Są zdecydowanie bardziej przyjazne użytkownikom niż poprzednie – wyjaśnia Iwona German.
Oprócz premiery nowych, innowacyjnych młynków, McCormick uruchomił również szereg inicjatyw z okazji 25-lecia marki KAMIS. Niektóre z tych inicjatyw to: uruchomienie nowej strony internetowej KAMIS, seria promocji pod hasłem „Smaki 25-lecia”, premiery nowych produktów oraz nowy program telewizyjny, „Wysmakowani”, przygotowany razem z telewizją Polsat. – Tylko w 2016 r. wprowadzimy na rynek 40 nowych produktów KAMIS – powiedziała Iwona German.
W 2016 r. przypada także piąta rocznica przejęcia marki KAMIS przez McCormick. – Od momentu przejęcia zainwestowaliśmy 83 mln zł w rozwój biznesu w Polsce i wprowadziliśmy na rynek ponad 160 nowych produktów w przeciągu trzech lat. W ten sposób potwierdzamy nasz silny związek z KAMIS, czyli marką, która będziemy nadal rozwijać oraz, ogólniej, z całym rynkiem polskich przypraw, mieszanek przyprawowych i musztard – dodał Olivier Touzalin.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.