Tego lata Łowicz w niesamowicie efektowny sposób informuje o orzeźwiającej mocy syropów. Prowadzona na szeroką skalę kampania outdoorowa zachęca do spróbowania nowych smaków syropów na bazie zielonej herbaty i owoców.
W tegorocznej limitowanej edycji syropów Łowicz na lato, oprócz znanej i lubianej od lat wersji limonka-cytryna, pojawiły się dwie nowości. Te unikalne smaki to połączenie ekstraktu z zielonej herbaty z rześką cytryną i egzotycznym mango. Właśnie dwa nowe warianty pojawiły się w najnowszej outdoorowej kampanii marki.
Syropy Łowicz prezentują się na billboardach w ośmiu największych polskich miastach. Nowe letnie smaki są reklamowane łącznie na ponad 500 ogromnych tablicach. Hasło towarzyszące tej kampanii – „Orzeźwiający syrop, taki że Łooo!” – dobitnie akcentuje charakter nowości i jej przynależność do rodziny produktów Łowicz.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.