Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Piękny i Bestia: nowy, buzujący świeżością drink na bazie Żubrówki Bison Grass
Poniedziałek, 04 lipca 2016
Piękny i Bestia to drink, który jest wyjątkowym połączeniem dwóch natur: lekkiego, pulsującego soczystością polskich sadów cydru i dzikiej bestii z serca Puszczy Białowieskiej – legendarnej Żubrówki Bison Grass. Ten wyjątkowy koktajl to idealna propozycja na letnie dni.
Piękny i Bestia to rewolucyjne spojrzenie na tradycyjny miks legendarnej, polskiej Żubrówki ze smakiem jabłka, tym razem w postaci lekko musującego cydru. Nowy drink na bazie Żubrówki Bison Grass, z pewnością zaintryguje fanów orzeźwiających połączeń smaków. Udowodni też, że nasza najpopularniejsza marka wódki, Żubrówka, jest idealną bazą do tworzenia wyjątkowych koktajli. Łącząc dwa skrajne żywioły – pulsujący świeżością polskich sadów jabłkowy cydr, którego uosabia Piękny, i moc dzikiej, tajemniczej i nieokiełznanej Bestii prosto z serca Puszczy Białowieskiej, czyli Żubrówki Bison Grass, pozwala cieszyć się wyjątkowym smakiem tradycyjnych owoców. Siłą Pięknego i Bestii jest też prosty przepis, który każdy może odtworzyć u siebie w domu. Wystarczy w uzupełnionej lodem szklance połączyć jedną porcję Żubrówki Bison Grass, trzy porcje cydru, dosłodzić miodem lub syropem cukrowym wedle upodobań i to wszystko!
Nowy miks tradycyjnie polskiej i naturalnej Żubrówki z lekko gazowanym cydrem to idealna propozycja na zbliżające się wakacje. Ten buzujący świeżością drink o sugestywnej nazwie i niepowtarzalnym smaku miał swoją premierę na jednym z największych wydarzeń muzycznych w Polsce. Popularność Pięknego i Bestii przerosła nasze najśmielsze oczekiwania, a reakcje konsumentów były niezmiernie pozytywne. Jesteśmy przekonani, że tegoroczne lato upłynie pod znakiem zdecydowanego charakteru legendarnej, zakorzenionej w naturze Puszczy Białowieskiej Żubrówki Bison Grass podkreślonego świeżością polskiego cydru – mówi Joanna Nowakowska, Marketing Manager marki Żubrówka.
Piękny i Bestia promowany będzie letnimi aktywacjami w kanale HoReCa i na największych festiwalach muzycznych w Polsce, działaniami PR i w kanale social media oraz materiałami POS w punktach sprzedaży. Ponadto, na rynku pojawi się limitowana edycja Żubrówki Bison Grass. Butelka o pojemności 500ml będzie dostępna w on-packu z butelką Cydru Dobrońskiego gratis.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.