Otard VSOP to najpopularniejszy trunek z rodziny koniaków Otard. Ma złocistą barwę i charakteryzuje się minimum 5-letnim okresem starzenia się. Pomysłodawca charakterystycznej butelki koniaku Otard VSOP, Michel Coste, zainspirował się kroplą koniaku łagodnie spływającą po kieliszku. Drogocenny alkohol i subtelna butelka wymaga wyrafinowanego opakowania na miarę swojej wartości. Firma Bacardi-Martini Polska postanowiła odświeżyć wizerunek marki i zaskoczyć swoich klientów nową formą.
Stylowa stal
Firma Bacardi-Martini Polska zadbała o każdy detal. Nowe opakowanie koniaku Otard VSOP to klasyka elegancji i stylu. Wykonane ze stali opakowanie, lśni srebrną barwą. Wytłoczona złotymi literami nazwa, przywodzi na myśl kolor szlachetnego trunku. Niebanalne zamknięcie, na którym widnieje rok rozpoczęcia produkcji koniaku, przykuwa uwagę i podkreśla ponad 200-letnią tradycję wytwarzania koniaku Otard w rejonie Cognac na terenie „Charente". Opakowanie jest eleganckie, oszczędne w formie, ale zarazem pomysłowe i zaskakujące. Przykuwa uwagę swoją urodą i oddaje charakter wykwintnego alkoholu. Wnętrze kryje w sobie koniak o delikatnym zapachu wanilii i przypraw korzennych oraz intensywnym bukiecie kwiatowym. Całość dzięki eleganckiej formie jest idealna na prezent.
Wyłącznym dystrybutorem koniaku Otard w Polsce jest Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o.
tagi: Bacardi-Martini Polska , Otard ,
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
W I kwartale br. liczba wniosków dotyczących założenia...
W I kwartale br. sieci handlowe wypuściły na rynek o 16,6%...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...