Jest to siedemnasta z dwudziestu zaplanowanych hurtowni Selgros w Polsce i trzecia hala Selgros w stolicy. Z tej okazji, na klientów nowej hali czeka szereg atrakcji, w tym wyjątkowe promocje cenowe i nagrody.
W nowej hali na powierzchni około 8.000 m2 zgromadzony został jeden z najszerszych asortymentów na rynku. Artykuły spożywcze i przemysłowe z wszystkich branż są pogrupowane tematycznie i ułożone w łatwo dostępny dla Klientów sposób.
Oferta Selgros obejmuje zarówno produkty spożywcze, chemię gospodarczą, jak i artykuły przemysłowe oraz odzież. Na położonym centralnie „Rynku artykułów świeżych” wydzielono osobne, znakomicie zaopatrzone strefy, gdzie można kupić: świeże owoce i warzywa, które przechowujemy w zamkniętych pomieszczeniach o stałej temperaturze 8°C, tradycyjnie najlepszej jakości mięso z własnego rozbioru oraz niezmiennej jakości świeże ryby i owoce morza. Na kupujących czekają także świetnie zaopatrzona hala nabiałowa, lodówki z wędlinami i stoisko ze świeżym pieczywem z własnego odpieku.
Kilka miesięcy temu, w Selgros, wprowadzono do sprzedaży również dwie profesjonale marki własne – Transgourmet Quality oraz Transgourmet Economy. Produkty obu marek skierowane są do klientów gastronomicznych i charakteryzują się doskonałą jakością w konkurencyjnych cenach. Dzięki audytom niezależnych instytucji jakość produktów utrzymywana jest na najwyższym poziomie.
Z okazji otwarcia nowej hali w Warszawie Selgros przygotował dla swoich Klientów wiele atrakcji, z których najważniejszą jest rewelacyjna promocja cenowa. Dodatkowo 21 czerwca oraz przez kolejne dwa weekendy co pięćdziesiąte zakupy będą gratis, a co setne zostaną nagrodzone odtwarzaczem Blu-ray.
– Cieszymy się, że otwieramy trzecią hurtownię w Warszawie – mieście, które daje tak wielkie możliwości. – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor działu marketingu Selgros. – Wierzymy, że nasze profesjonalne podejście do handlu i bogata oferta produktów najwyżej jakości w korzystnych cenach spotka się z zainteresowaniem wielu klientów. – dodaje Furmanowicz.
Wyposażenie techniczne nowej hali oraz dobrze wyszkolony personel zapewniają klientom wysoki komfort zakupów. W warszawskiej hali docelowo będzie zatrudnionych około 220 pracowników.
Uroczystego otwarcia hali dokonał Alexander Orlowski - Prezes Transgourmet Polska Sp. z o.o. Dyrektorem nowej warszawskiej hali został Włodzimierz Owczarski.
Budowa nowej hali Selgros Cash&Carry w Warszawie zajęła nam rekordowo krótki czas - zaledwie 6 miesięcy. Generalnym wykonawcą inwestycji była firma KKBud Sp. z o.o. Z kolei wnętrza warszawskiej hali wykonano według projektu firmy Interstore Design. Budowę w całości zrealizowały polskie firmy, które w swoim działaniu opierały się na doświadczeniu zdobytym w trakcie budowy i modernizacji pozostałych hal Selgros Cash&Carry w Polsce.
Jak zostać Klientem Selgros?
Osoby prowadzące działalność gospodarczą otrzymują od Selgros Kartę Klienta uprawniającą do dokonywania zakupów. Karta uprawnia do wejścia na teren hali dwie osoby (posiadacza karty i osobę towarzyszącą).
Aby otrzymać Kartę Klienta, wystarczy wypełnić i wysłać formularz rejestracyjny na stronie internetowej www.selgros.pl (gotowe karty po weryfikacji danych zostaną wysłane pocztą na podany przez klienta adres w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia) lub osobiście zgłosić się do Działu Obsługi Klienta hali i przedstawić dowód tożsamości oraz podać numer REGON lub NIP.
tagi: selgros , cash & carry , hurtownia , warszawa , hala , fmcg , hurt i detal ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....