Fortuna jako pierwsza w Polsce mówi STOP dosypywaniu cukru do soków. Od września tego roku wszystkie soki dostępne w ofercie Fortuny to wyłącznie soki 100%, czyli 100% naturalnego soku z owoców, bez dosypywania cukru. Celem Fortuny jest stworzenie Polakom możliwości lepszego, zdrowszego wyboru bez wyrzeczeń - dlatego od września w sprzedaży dostępnych będzie aż 16 wyjątkowych smaków 100% soków owocowych (opakowania 1l), a także doskonale znane soki pomidorowe i wielowarzywne oraz wzbogacona dodatkami funkcjonalnymi linia warzywna ww+ (opakowania 1l, 0,3l). Ceny litrowych soków kształtują się w granicach 3-5 PLN, w zależności od smaku. Wprowadzeniu soków towarzyszyć będzie szeroka kampania reklamowa i edukacyjna. Pionierski projekt Fortuny wpisuje się w obecny już w całej Europie Zachodniej i USA trend. Zdrowe, najwyższej jakości soki 100% to dynamicznie rozwijająca się kategoria rynku, najchętniej wybierana przez świadomych konsumentów.
Fortuna - wyłącznie 100% soki, bez dosypywania cukru
W nowej ofercie soków Fortuny znajdziemy:
- 16 smaków soków owocowych w opakowaniach 1 l, w tym: jabłko antonówka, pomarańcza, czarna porzeczka, biały grejpfrut, czerwony grejpfrut, białe winogrona, czerwone winogrona, brzoskwinia, ananas, banan, multiwitamina, jabłko, gruszka, pomarańcza z cząstkami owoców czy niespotykane dotąd na rynku wiśnia i śliwka- 3 1-litrowe soki warzywne bez dodatku cukru (1 wielowarzywny i 2 warianty pomidorowe)- 4 soki pomidorowe w szklanych butelkach 0,3 l - 4 soki wielowarzywne ww+ w szklanych butelkach 0,3 l
Ceny soków 1-litrowych w kartonach wahają się na poziomie 3-5 PLN, w zależności od wariantu.
Soki owocowe są od września dostępne są w nowych opakowaniach. Znajdziemy na nich wyraźne oznaczenie „sok 100%" i „bez dodatku cukru", ale także dokładne informacje na temat składników i wartości odżywczej. Co ważne, by ułatwić konsumentom odnalezienie produktu na półce, Fortuna będzie też tworzyć w wybranych sklepach specjalne „Strefy bez cukru" - wyraźnie oznaczone regały, na których Klienci znajdą szeroki wybór soków, a także edukacyjne ulotki.
Wprowadzeniu nowego portfolio Fortuny towarzyszyć będzie także szeroka kampania edukacyjna (prasa, działania PR) oraz reklamowa (prasa, TV, internet). Na potrzeby sieci sprzedaży przygotowane zostały specjalne nowe materiały POS i aktywności BTL.
tagi: Fortuna ,
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...