Nowości

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Poniedziałek, 30 maja 2016
Od 30 maja w sieci sklepów Biedronka na terenie całego kraju, w ramach akcji in-out pojawiła się słomka ptysiowa Brześć z nasionami. Firma rodzinna z Brześcia Kujawskiego liczy na to, że nowy produkt podzieli losy słomki ptysiowej z cukrem, która od stycznia gości na półkach Biedronki.
Słomka ptysiowa z nasionami to propozycja firmy przygotowana z myślą o miłośnikach zdrowego i aktywnego trybu życia oraz świadomego odżywiania się. Nie zawiera konserwantów ani sztucznych dodatków, jest za to wypiekana z dodatkiem słonecznika, sezamu, złotego siemienia lnianego oraz czarnuszki, mających dobroczynny wpływ na nasz organizm. Słomka jest dostępna w Biedronce od 30 maja pod marką własną tej popularnej sieci.

Od stycznia na półkach Biedronki zadomowił się także flagowy produkt w barwach Brześcia – słomka ptysiowa z cukrem. Producent słodkich przekąsek nie kryje swojego zadowolenia z takiego obrotu sprawy. - Cieszy nas, że dzięki współpracy z Biedronką, która jest jedną z największych i najchętniej odwiedzanych przez Polaków sieci sklepów, nasze produkty docierają i podbijają serca coraz większej liczby konsumentów. To również kolejny krok w stronę realizacji naszej strategii rozwoju, której jednym z głównych założeń jest intensyfikacja kooperacji z sieciami handlowymi - mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy w ZPC Brześć.

Poza Biedronką, produkty Brześcia można nabyć w sieciach supermarketów i dyskontów, takich jak Tesco, Lewiatan, Dino czy POLOmarket, jak również w mniejszych sklepach osiedlowych i hurtowniach spożywczych na terenie całego kraju. Więcej informacji na temat firmy oraz jej produktów można znaleźć na stronie www.brzesc.pl.



tagi: Brześć , Biedronka , współpraca , słomka ptysiowa Brześć z nasionami ,