Nowa linia Cappy Junior obejmuje dwa smaki: winogronowo-jabłkowo-porzeczkowy oraz winogronowo-pomarańczowo-mandarynkowy. Cappy Junior to napoje przeznaczone dla dzieci, dlatego też podczas ich opracowywania zwracano uwagę zarówno na wartości odżywcze napoju, jak i na jego funkcjonalność. Dietetycy podkreślają, że napoje owocowe to przyjemny sposób zaspokajania pragnienia i zapobiegania odwodnieniu u dzieci.
Napoje niegazowane Cappy Junior dostępne będą w wygodnym i atrakcyjnym wizualnie opakowaniu typu PET, o pojemności 0,25L. Dodatkowo praktyczna butelka będzie wyposażona w wygodny ustnik, ułatwiający spożywanie napoju. Dystrybucja nowych napojów niegazowanych Cappy Junior obejmie wszystkie kanały sprzedaży - zarówno w handlu tradycyjnym, jak i nowoczesnym.
Sugerowana cena: 1,69 zł.
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...