Nowa linia Cappy Junior obejmuje dwa smaki: winogronowo-jabłkowo-porzeczkowy oraz winogronowo-pomarańczowo-mandarynkowy. Cappy Junior to napoje przeznaczone dla dzieci, dlatego też podczas ich opracowywania zwracano uwagę zarówno na wartości odżywcze napoju, jak i na jego funkcjonalność. Dietetycy podkreślają, że napoje owocowe to przyjemny sposób zaspokajania pragnienia i zapobiegania odwodnieniu u dzieci.
Napoje niegazowane Cappy Junior dostępne będą w wygodnym i atrakcyjnym wizualnie opakowaniu typu PET, o pojemności 0,25L. Dodatkowo praktyczna butelka będzie wyposażona w wygodny ustnik, ułatwiający spożywanie napoju. Dystrybucja nowych napojów niegazowanych Cappy Junior obejmie wszystkie kanały sprzedaży - zarówno w handlu tradycyjnym, jak i nowoczesnym.
Sugerowana cena: 1,69 zł.
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...