Nowości

Nowa linia dań gotowych od Pamapol

Piątek, 13 maja 2016
Pamapol wprowadził na rynek nową limitowaną edycję drobiowych dań gotowych, opartą na dwóch segmentach smakowych – klopsikach i pulpetach.
Nowa linia drobiowych dań gotowych obejmuje różne warianty smakowe znanych już konsumentom dań. Klienci mogą znaleźć na półkach sklepowych takie produkty, jak klopsiki indycze i drobiowe w sosach: pomidorowym z warzywami i cebulowo-pieczeniowym, a także pulpety drobiowe w sosie pomidorowo-śmietanowym.

– Rozwijamy innowacyjną ofertę asortymentową w odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej poszukują produktów z mięsa drobiowego ze względu na jego właściwości zdrowotne. Drób jest mniej kaloryczny i lepiej przyswajalny przez organizm, co jest ważne w zbilansowanej diecie. Dodatkowo świadomość zdrowotna konsumentów stale wzrasta, co powoduje, że coraz więcej osób zwraca uwagę na składy produktów. Dania gotowe Pamapol nie zawierają glutaminianu sodu, konserwantów i sztucznych barwników, co staje się w kategorii standardem – mówi Agnieszka Perliceusz, product manager w Pamapol.

Producent stwierdza, że duże sieci handlowe wykazują zainteresowanie nowościami produktowymi, które zwiększają zainteresowanie kategorią wśród konsumentów.

Convenience i smart shopping – mocne trendy konsumenckie

Perliceusz podkreśla, że wpływ na decyzję o wprowadzeniu nowości asortymentowych miały także najnowsze trendy konsumenckie – smart shopping i convenience. Konsumenci są coraz bardziej wyedukowani i świadomi własnych decyzji zakupowych. Między innymi na tym fakcie opiera się idea smart shoppingu, który polega na efektywnym kupowaniu. – Chodzi o to, by osiągnąć jak najlepszy stosunek jakości do ceny, a więc nabywać produkty wysokiej jakości w najkorzystniejszej cenie. Bardzo istotne jest podejmowanie przemyślanych decyzji, dzięki którym można zaoszczędzić czas i pieniądze – tłumaczy Perliceusz. W tę ideę świetnie wpisuje się trend convenience, gdyż coraz więcej konsumentów oczekuje wygodnych i szybkich rozwiązań, które pójdą w parze z wysoką jakością.

– Trend convenience mocno się rozwija, gdyż sprzyja mu wiele czynników. Zmniejsza się wielkość gospodarstw domowych przy równoczesnym wzroście dochodów, co powoduje podwyższenie standardów życia, większe oczekiwania i aspiracje. Coraz więcej osób realizuje się zawodowo oraz podejmuje więcej aktywności w czasie wolnym, nie mając czasu na przyrządzanie posiłków od A do Z. To sprzyja kategorii dań gotowych, ponieważ są one szybkim i wygodnym sposobem na obiad. Wprowadzenie innowacji asortymentowych zawsze powoduje ożywienie w kategorii, a konsumenci poszukują nowych inspiracji, rozwiązań i smaków. Stąd wprowadzenie linii produktów opartej na różnych wariantach smakowych – dodaje Perliceusz.



tagi: Pamapol , dania gotowe ,