Rama MultiVita i Rama Classic w nowym opakowaniu przypominają o ogólnopolskim programie Uśmiech Pełną Buzią, który powstał, by wspierać działania World Food Programme. Marka Rama współpracując z międzynarodową organizacją pomaga dofinansować posiłki dla dzieci szkolnych w Kenii.
„Wierzymy, że każde dziecko zasługuje na wartościowy posiłek i dlatego czynnie wspieramy działania WFP poprzez dotacje i edukację. Poza wsparciem finansowym Rama, która jest ekspertem w żywieniu dzieci, pomaga Światowemu Programowi Żywieniowemu dzieląc się swoją wiedzą na temat odżywiania. Służy ona WFP do poprawy jakości posiłków w szkołach, żeby lepiej sprostać wymaganiom dzieci w wieku szkolnym - mówi Joanna Goszczyńska, Brand Manager marki Rama, organizatora akcji „Uśmiech pełną buzią".
Sugerowana cena detaliczna: 500 g - 4,60 zł
O produktach marki Rama
Receptura Ramy MultiVita oparta jest na trzech olejach roślinnych, zawiera witaminy A, D3 i E oraz wzbogacona jest dodatkowo o istotne dla zdrowia witaminy: B1, B2, B6, B12 i kwas foliowy. Dlatego warto po nią sięgnąć zwłaszcza wiosną oraz jesienią, kiedy nasza odporność, jest osłabiona i trzeba wzmocnić organizm dodatkową porcją witamin.
Podstawę Ramy Classic 3 oleje stanowi połączenie oleju słonecznikowego, rzepakowego i kukurydzianego. Taka kombinacja gwarantuje dostarczenie organizmowi sporej dawki cennych dla zdrowia wielonienasyconych kwasów tłuszczowych. Kwasy te występują głównie w tłuszczach roślinnych i odgrywają kluczową rolę w budowie i rozwoju połączeń nerwowych u dzieci oraz umożliwiają wchłanianie witamin rozpuszczalnych w tłuszczach (A,D,E,K)
Uśmiech pełną buzią
To ogólnopolska kampania wizerunkowo-edukacyjną. W ramach współpracy z World Food Programme, największą na świecie organizacją humanitarną niosącą pomoc w zakresie żywienia, marka Rama wspiera projekt, aby dostarczyć jak największej ilości posiłków dzieciom szkolnym w Kenii. Akcja ma na celu edukowanie polskiego społeczeństwa o założeniach World Food Programme.
Przeszło 800 milion ludzi na całym świecie cierpi z powodu głodu z czego aż 85% to kobiety z dziećmi. United Nations World Food Programme zajmuje się niesieniem pomocy najuboższym rodzinom, dożywiając średnio każdego roku 90 milionów ludzi poprzez wdrażane projekty społeczne. Między innymi są to programy wspierające rolnictwo, ochronę środowiska oraz dożywiania dorosłych i dzieci w szkołach w krajach Trzeciego Świata. Wartościowe posiłki nie tylko pomagają uczniom w skupieniu się na lekcjach oraz w lepszym przyswajaniu wiedzy, ale również stanowią dla wielu młodych ludzi z biednych afrykańskich krajów zachętę do chodzenia do szkoły. To właśnie edukacja dzieci w takich krajach, jak Kenia, którym marka RAMA wraz z programem United Nations World Food Programme, dedykują swój program, stanowi szansę na lepszy start w życiu.
tagi: Rama ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....