Marka Orico oferuje szeroką gamę lekkiej i łatwoprzyswajalnej żywności. Powstała po to, by inspirować do prowadzenia zdrowszego stylu życia, dbania o siebie i swoich bliskich. Produkty Orico znajdą uznanie wśród klientów, którzy kładą nacisk na wysoką jakość kupowanych artykułów oraz tych, którzy z chęcią sięgają po smaczne, zdrowe i innowacyjne rozwiązania w swojej codziennej kuchni. Ale to nie wszystko!
We wrześniu wystartowała Akademia Zdrowia Orico - akcja informacyjno-edukacyjna, którą podzielono na dwie fazy. Pierwsza, skierowana została do detalistów i obejmuje spotkania szkoleniowe - prezentację rynku, wykłady dietetyka oraz pokazy kulinarne z wykorzystaniem produktów Orico. Druga faza to przede wszystkim bezpośrednie dotarcie do potencjalnego konsumenta.
W wybranych sieciach sklepów dystrybuowane będą materiały reklamowe, z których klient będzie mógł się dowiedzieć: jak dobrze się odżywiać, walczyć z nadwagą, pielęgnować własne ciało, prowadzić zdrowy styl życia, dbać o rodzinę. Informacje z zakresu zdrowego odżywiania zostały stworzone przy współpracy dietetyków i specjalistów tak, aby rzetelnie i całościowo podchodzić do omawianych tematów.
Materiały reklamowe obejmują cykl 9 wykładów, które stopniowo będą się ukazywać do czerwca przyszłego roku.
Wykład 1 - Niezastąpiony błonnik
Wykład 2 - Fitosterole dobre dla serca
Wykład 3 - Jesienny festiwal kasz
Wykład 4 - Soja dla zdrowia kobiet
Równolegle do akcji prowadzonej w punktach sprzedaży, Akademia Zdrowia Orico pojawi się również w nowej sekcji w serwisie internetowym Orico. Portal http://www.mojeorico.pl/ to świat kobiet w wirtualnej pigułce, gdzie można znaleźć informacje o zdrowym odżywianiu, poradzić się dietetyka oraz skorzystać z przepisu na proste i łatwe danie z wykorzystaniem produktów Orico.
tagi: Orico ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...