Do sklepów trafiła właśnie pierwsza partia produktów Gerber Junior opatrzonych nowymi, bardziej przyjaznymi dla rodziców etykietami. Już wkrótce mamy będą mogły również sprawdzić jak dania te smakują ich pociechom – 25 kwietnia na stronie programu edukacyjnego „Zdrowy Start w Przyszłość” rozpoczęły się zapisy do ich testowania.
Etykiety są dla rodziców głównym źródłem wiedzy na temat produktów, które wybierają dla swoich dzieci. Niezwykle ważne staje się w związku z tym nadanie im prostej i przystępnej formy, która pozwoli na łatwe dotarcie do najpotrzebniejszych informacji. A ponieważ lubimy wszystko, co ładne, warto zadbać także o aspekty wizualne. – mówi Zbigniew Wojtczak, Product Manager marki Gerber.
Wychodząc naprzeciw potrzebom rodziców, Gerber rozpoczął wymianę etykiet swoich produktów na jeszcze bardziej przejrzyste. Znane i lubiane przez dzieci receptury dostępne są już sklepach w nowej linii Gerber Junior. Docelowo, obejmować będzie ona zupki, obiadki i deserki o składzie i konsystencji dopasowanej do potrzeb dzieci po pierwszym roku życia.
Wprowadzeniu na rynek odświeżonych produktów Gerber Junior towarzyszyć będą szerokie testy konsumenckie należących do niej produktów - zupki „Jarzynowa z kurczakiem i kluseczkami” oraz obiadku „Rybka z marchewką, groszkiem i kluseczkami”. Już od 25 kwietnia rodzice maluszków, które ukończyły 12 miesiąc życia, mogą na stronie www.zdrowystartwprzyszlosc.pl zgłaszać chęć udziału w programie i sprawdzenia, czy ich maleństwa polubią te dania. Przygotowano aż 600 zestawów produktów Gerber Junior, w skład których wchodzą podane wyżej słoiczki. Zgromadzone podczas testów opinie mogą posłużą innym rodzicom jako rekomendacja podczas poszukiwań produktów najlepszych dla ich dzieci i swoisty przewodnik po bogatym świecie żywności przeznaczonej dla najmłodszych.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.