Przyjęcie „Shaken Not Stirred Party" uświetniła obecność gwiazd polskiego show biznesu m.in. Szymona Majewskiego, Kuby Wojewódzkiego, Magdaleny Szejbal, Joanny Jabłczyńskiej, Stanisława Mikulskiego, Katarzyna Skrzyneckiej, Rafała Bryndala, Przemysława Salety, Roberta Leszczyńskiego, Kuby Wesołowskiego, Piotra Machalicy, Bogusława Lindy, Lidii Popiel, Iwony Pavlović, Pawła Małaszyńskiego, czy Michała i Odety Figurskich.
W tym doborowym towarzystwie serwowana była wódka najwyższego sortu - Smirnoff Black, w specjalnej Bondowej oprawie. Marka Smirnoff Black stworzyła na tę okazję kompozycje czterech koktajli inspirowanych filmami o Bondzie. Zaczynając od najsłynniejszego drinka świata wódka-martini, „wstrząśnięte, nie zmieszane", przez elegancki koktajl Black Tie, ponętny Vesper, aż po unikatowy Quantum of Solace. Nad podaniem i najwyższa jakością napojów czuwał światowej sławy barman Kenji, który przyjechał do Polski na prośbę marki Smirnoff Black. Kenji Jesse współpracuje z firmą Diageo od 2001 roku i jest oficjalnym ambasadorem marki Smirnoff Black.
Dodatkową atrakcję stanowił pokaz mody przygotowany przez Ewelinę Kosmal i Ewę Morkę. Modelki ustylizowane na dziewczyny Bonda prezentowały osiem różnych kreacji nawiązujących do kolejnych filmów o Agencie 007. W roli Vesper, miłości Bonda z filmu Casino Royal, wystąpiła Magda Walach znana m.in. z serialu Miodowe Lata, Pensjonat pod Różą czy Twarzą w twarz. Pokaz poprowadził Olivier Janiak.
Oprawą muzyczną zajął się słynny londyński DJ Joel Martin który przez lata tworzył niszowo dla Trunk i BBE, a obecnie działa pod własną sygnaturą Moscovitch. Jest specjalistą w wyszukiwaniu starej, niezwykłej lub rzadkiej muzyki na płytach winylowych Współczesny bit przeplatały klasyczne szlagiery z Bondowych filmów śpiewane przez Annę Karwan, która z zamiłowania zajmuje się muzyką filmową. Śpiewała piosenki m.in. w serialu Świadek Koronny czy Hela w Opałach.
Na przyjęcie „Shaken Not Stirred Party" obsługiwane przez agencję eventową „Fabryka" przybyło 800 osób. Koordynacją organizacji imprezy zajmowała się agencja On Board Public Relations, odpowiedzialna za działania PR marki Smirnoff Black. Przekąski zapewniła restauracja Belvedere, a zaproszenia zaprojektowane zostały przez agencję reklamową San Markos.
tagi: Smirnoff Black ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...