JUPIK – napój dla dzieci produkowany przez HOOP Polska wprowadza nowy design swoich opakowań. Nowe etykiety trafią na wszystkie warianty napojów i wód smakowych. Przy okazji producent wprowadza do oferty nowy smak – Pomarańcza z 20% zawartością soku.
Nowy design opakowań z powodzeniem przyjął się już na rynkach Czech i Słowacji gdzie spółka matka HOOP Polska – Grupa Kofola przeprowadziła redesign marki w 2013 r.
Nowa szata graficzna JUPIKa została zaprojektowana przez słowackie studio PERGAMEN. Oryginalny, rysunkowy i zabawny design został od razu zauważony na świecie zdobywając nagrody w prestiżowych konkursach designu produktowego: RedDot Design Award 2013 oraz Gold Pentaward 2013.
Odświeżona linia Jupik to dzisiaj pieć wariantów smakowych napojów nie zawierających konserwantów: cherry cola, multivitamina, pomarańcza, jabłko, truskawka i jabłko oraz cztery warianty wód smakowych: cytryna, jabłko, malina, truskawka. Wszystkie napoje z serii Jupik mają obniżona kalorycznosć dzieki zastosowaniu naturalnego słodzika – stewii.
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.