Muszyna Minerale będzie uzupełnieniem oferty Polskich Zdrojów. W odróżnieniu od średniozmineralizowej Cisowianki, nowa marka w portfolio zawiera znaczne ilości wapnia i magnezu. Skierowana jest więc do innej grupy konsumentów. Dzięki przejęciu dystrybucji przez „Polskie Zdroje Sp. z o.o." S.K.A. lokalna do tej pory marka trafi do sklepów w całej Polsce. Większy zasięg dystrybucji oznacza także zwiększenie mocy produkcyjnych przez firmę Mineral Complex, w której rękach pozostała produkcja.
Wbrew spekulacjom dotyczącym sprzedaży Cisowianki, polski producent zamierza jeszcze wyraźniej zaznaczyć swoją obecność na rynku. Przejęcie dystrybucji oraz sprzedaży Muszyny Minerale jest początkiem tworzenia przez „Polskie Zdroje Sp. z o.o." S.K.A. grupy kapitałowej. Dystrybutor Cisowianki przygotowuje się do poszerzenia oferty o kolejny brand. Tym razem będzie to woda z niższej półki cenowej będąca odpowiedzią na marki własne sieci handlowych. Prowadzone są także rozmowy z producentami wód źródlanych.
Poszerzenie oferty o Muszynę Minerale ma na celu trafienie do nowej grupy odbiorców i jeszcze większe wzmocnienie pozycji Cisowianki, która jest obecnie drugą marką na rynku. Pod względem udziałów Cisowiankę wyprzedza jedynie Żywiec Zdrój, należący do koncernu Danone. W ostatnim roku polska firma wyprzedziła światowego potentata Nestle, właściciela m.in. Nałęczowianki oraz Coca-Colę, w której rękach znajduje się Kropla Beskidu. Cisowianka konsekwentnie zmniejsza także dystans do Żywca Zdroju.
tagi: Cisowianka ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...